فیلمبرداری گلادیاتور ۲ به پایان رسید


ریدلی اسکات با انتشار تصویری جدید از پایان فیلمبرداری گلادیاتور ۲ با بازی پل مسکال خبر داد.

در میان آخرین اطلاعات سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که فیلمبرداری گلادیاتور ۲ رسما به پایان رسیده است. ریدلی اسکات و پل مسکال به تازگی با انتشار تصویری جدید از پایان فیلمبرداری این دنباله مورد انتظار خبر دادند. تولید فیلم گلادیاتور 2 به دنبال پایان اعتصاب اتحادیه بازیگران در 13 آذر 1402 (4 دسامبر 2023) در جمهوری مالتا از سر گرفته شد. این فیلم در تاریخ 2 آذر 1403 (22 نوامبر 2024) اکران خواهد شد.

گلادیاتور ۲ دنباله ای بر گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات است. دنباله روی ماجراهای لوسیوس، برادرزاده کومودوس تمرکز خواهد کرد. پل مسکال بازیگر Aftersun در این فیلم نقش لوسیوس را بازی می کند. در حالی که کانی نیلسن او نقش خود را در نقش لوسیلا، مادر لوسیوس، دوباره بازی خواهد کرد. درک ژاکوبی و جیمن هانسو آنها همچنین برای بازی در نقش سناتور گراکوس و جوبا باز خواهند گشت.

دنزل واشنگتن، جوزف کوین، فرد هچینگر، پیر پاسکال، مه قلموی، اشعه کبدی، پیتر منسا و مت لوکاس آنها از دیگر بازیگران گلادیاتور ۲ هستند. دیوید اسکارپا او فیلمنامه این فیلم را نوشت که با ریدلی اسکات در تمام پول های دنیا و ناپلئون همکاری کرد. میشل پروس، داگلاس ویک، دیوید فرانزونی و ریدلی اسکات به عنوان تهیه کننده این پروژه مشغول به کار هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کارگردان Deadpool & Wolverine می گوید دنباله به دانش قبلی در مورد MCU نیاز ندارد