ناشر مستقل Thunderful 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند



Thunderful Group، گروهی از شرکت‌ها که شامل توسعه‌دهنده SteamWorld Build و ناشران تعداد زیادی بازی مستقل است، تغییر ساختاری را اعلام کرده است که منجر به اخراج تقریباً 20٪ از کارکنانش می‌شود.

سال 2023 سال وحشتناکی برای اخراج کارکنان در صنعت بازی بود و کمتر از یک ماه بعد، سال 2024 هم اکنون روند مشابهی را دنبال می کند، با اخراج های عمده در Discord و Twitch در هفته گذشته. آخرین شرکتی که اخراج های قریب الوقوع را اعلام کرد، Thunderful Group یک شرکت سوئدی است که شرکت های تابعه آن بازی ها و محصولات مرتبط را توسعه، انتشار و توزیع می کنند.

“The [restructuring] هدف این برنامه کاهش هزینه ها و افزایش تمرکز بر روی مناطقی است که دارای بهترین چشم انداز برای رشد و سودآوری آینده هستند. بیانیه رعد و برق بستر. اقدامات شامل کاهش قابل توجه کارکنان و ارزیابی سرمایه گذاری از دارایی های غیر استراتژیک خواهد بود.

در ادامه بیانیه آمده است که تقریباً 20 درصد از نیروی کار Thunderful تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و این شرکت اعلام کرده است که نزدیک به 500 کارمند در 30 شرکت تابعه دارد.

این بیانیه ادامه داد: «نیاز Thunderful برای اجرای این تغییرات اساساً ناشی از سرمایه‌گذاری بیش از حد در چندین سال گذشته است.» ثابت شده است که این سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به جو صنعتی فعلی که گروه را تحت تأثیر شرایط سخت بازار قرار داده است، ناپایدار هستند.»

مارتین والفیس، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «گرفتن این تصمیم‌ها دشوار بوده است و من را ناراحت می‌کند که باید با بسیاری از همکاران و شرکای شایسته خداحافظی کنم. با این وجود، من مطمئن هستم که این یک جهت ضروری برای Thunderful است و این تغییرات شرکت را به بازیگر قوی‌تری در بازار تبدیل می‌کند.»

بخوانید  واکنش منتقدان به Metroid Prime Remastered

تحریریه مجله بازی یک گیمر