واکنش منتقدان به Metroid Prime Remastered

Metroid Prime اولین بار در سال 2002 برای کنسول Gamecube منتشر شد و توانست نظرات بسیار خوبی را دریافت کند. از طرفی اخیرا رویداد جدید نینتندو دایرکت برگزار شد و کاربران بی صبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد نسخه چهارم Metroid Prime بودند. محصولی که چند سالی از عرضه آن می گذرد و هنوز مراحل ساخت آن به پایان نرسیده است.

یکی از بهترین بازی های GameCube 20 سال بعد به یکی از بهترین بازی های نینتندو سوییچ تبدیل شد. به لطف بازسازی درخشان تصاویر و ترکیب کاملی از اکشن، ماجراجویی و کاوش، Metroid Prime همچنان یک شاهکار است.

با توجه به انتشار ناگهانی Metroid Prime Remastered و مدت زمانی که برای ارسال نظرات صرف شد، قبل از ارسال میانگین امتیازات منتظر جمع آوری تعداد قابل توجهی از نظرات بودیم.

Metroid Prime Remastered

  • سازنده: استودیو رترو
  • ویرایشگر: نینتندو
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • سکو: نینتندو سوییچ
  • تاریخ منتشر شده: 19 فوریه

در جریان رویداد اخیر نینتندو دایرکت، بازی Metroid Prime Remastered به نمایش گذاشته شد و در دسترس کاربران قرار گرفت و میانگین امتیاز آن حکایت از یک ریمستر بسیار خوب از یک بازی عالی دارد.

رادار بازی: 90 از 100

ناوبری تنها با دو دسته کنترلر نینتندو سوییچ بهبود یافته است که باعث می شود ناوبری در بخش پلتفرم Metroid Prime Remaster بیشتر از قبل قابل درک باشد. نه تنها شاهد ارتقای مستقیم گیم پلی و گرافیک هستیم، بلکه تنوع در طراحی کنترلر و تطبیق پذیری نینتندو سوییچ نیز باعث شد شاهد یک ریمستر شگفت انگیز باشیم.

کنسول های سرگرمی: 95 از 100

Metroid Prime Remastered تا کنون بهترین ریمستر منتشر شده روی نینتندو سوییچ است. یک تجربه حیاتی بعد از این همه سال.

بخوانید  در اینجا تمام محتوای بازی Destiny 2: Into The Light در ماه ژوئن منتشر می شود

اگرچه برخی از طراحی‌های بازی تاریخ‌گذاری شده‌اند، اما تغییرات خیره‌کننده در طراحی بصری، گیم‌پلی و طرح کنترل Metroid Prime به تنهایی کافی است تا جانی تازه به یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران بدهیم. چه این اولین ماجراجویی شما در Talon IV باشد و چه در حال بازدید مجدد از آن هستید، Metroid Prime Remastered ارزش توجه و وقت شما را دارد.

در همین حال، نینتندو کاربران را شگفت زده کرد و نسخه بازسازی شده Metroid Prime را به نمایش گذاشت. جالب ترین نکته این بود که اولین نسخه از سری متروید بلافاصله پس از رویداد در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. میانگین امتیاز Metroid Prime Remastered از یک ریمستر عالی یکی از بهترین بازی های منتشر شده توسط نینتندو صحبت می کند. در ادامه می توانید نقد و بررسی برخی از منتقدان Metroid Prime Remastered را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

با هر معیاری، این بهترین، کامل ترین و قطعی ترین نسخه Metroid Prime است که تا کنون منتشر شده است.

فاصله پیچ: 90 از 100

والپیپر Metroid Prime Trilogy

اجاره صفحه نمایش: 100 از 100

خدا گیک است: 100 از 100

تحریریه مجله بازی یک گیمر