حضور فلش، بتمن و سوپرگرل در پوسترهای جدید فیلم فلش

Supergirl با ساشا کال در پوستر شخصیت فیلم The Flash

دیروز صبح بود که برادران وارنر اولین تریلر فیلم فلش را منتشر کرد، در این تریلر جالب و نسبتا طولانی شاهد تصاویر فراوانی از وقایع فیلم با حضور دو نسخه متفاوت بتمن و NOW بودیم. طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدید فیلم فلش منتشر شد. پوسترهای جدید فیلم The Flash بر روی سه شخصیت اصلی فیلم تمرکز دارند، در این پوسترها فلش، بتمن و سوپرگرل را می بینید که قرار است با همکاری یکدیگر ژنرال زاد را متوقف کنند:

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، ستاد کلمونز، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سر مونیکا جکسون و رودی مانکوسواز جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در فیلم فلش قطعی و اعلام شده است. اندی موچیاتی که قبلا فیلم It and It: Chapter 2 را کارگردانی کرده بود، فیلم فلش را بر اساس فیلمنامه ای از کریستینا هادسوننویسنده Bumblebee مسئول بود

بتمن با مایکل کیتون در پوستر شخصیت فلش

فیلم Flash بر اساس داستان Flashpoint ساخته شده است، اما از تریلر فیلم، به نظر می رسد که ما با یک اقتباس متفاوت طرف هستیم، که در آن بری آلن قرار است در یک واقعیت جایگزین گرفتار شود، که در آن بتمن دیگری نقش مایکل کیتون را بازی می کند که پیش از این در دو فیلم بتمن ظاهر شده است. برتون حضور داشت، حضور دارد و به جای سوپرمن، سوپرگرل را می بینیم که ژنرال زاد سعی در نابودی دنیا دارد و البته بری آلن این دنیا هم قدرتی ندارد. با این حال، بسیاری بر این باورند که ژنرال زاد تنها شرور The Flash نخواهد بود.

بخوانید  گزارش می‌گوید بازی Deus Ex به دلیل ادامه کاهش هزینه‌های Embracer لغو شد

برادران وارنر سه پوستر جدید فیلم فلش بر اساس شخصیت های آن فیلم منتشر کرده است که بر شخصیت های فلش، بتمن و سوپرگرل تمرکز دارد.

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد.

فلش با ازرا میلر در پوستر شخصیت فیلم فلش