در اینجا تمام محتوای بازی Destiny 2: Into The Light در ماه ژوئن منتشر می شود

قبل از The Final Shape، Bungie توضیح داد که کدام بخش از Into The Light بعد از 3 ژوئن باقی می ماند و کدام قسمت ناپدید می شود.

اول از همه، رئیس جدید حمله، Pantheon، Destiny 2 را در ژوئن ترک خواهد کرد. این حالت از 30 آوریل در دسترس خواهد بود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا انواع نمادهای کمیاب را که قبلاً فقط در Contest Raids در دسترس بودند، بدست آورند. Bungie می گوید Pantheon همیشه در نظر گرفته شده بود که یک رویداد با زمان محدود باشد، به این معنی که بازیکنان فقط یک ماه فرصت دارند تا عنوان Brave و سایر جوایز را از این حالت کسب کنند.

در حال پخش: Destiny 2: The Final Form | تریلر رسمی گیم پلی

همانطور که قبلاً توسط Bungie در جریان زنده ذکر شد، نسخه های محدود سلاح های Brave Arsenal فقط تا 3 ژوئن در دسترس خواهند بود. اگر می‌خواهید این چالش را کامل کنید، در اینجا نحوه باز کردن قفل The Mountaintop و The Recluse آورده شده است. . از دیگر بخش‌های Into The Light می‌توانید خداحافظی کنید که شامل منطقه اجتماعی Hall of Champions، ماموریت‌های Arcite 99-40، جعبه‌های زرهی و هماهنگی با سلاح می‌شود.

در حال حاضر، بازیکنان می‌توانند این سلاح‌های محبوب را هماهنگ کنند و «طومارهای خدا» را با امتیازات اسلحه‌ای به‌دست آورند. هنگامی که برنامه افزودنی متوقف شود، زمانی که این ویژگی دیگر در دسترس نباشد، دستیابی به نتایج بهینه بسیار دشوارتر خواهد بود.

Bungie می‌گوید: «ما واقعاً تجربه هماهنگ‌سازی را تا کنون دوست داریم، و اگرچه به محض راه‌اندازی The Final Shape در دسترس نخواهد بود، ما در حال کار بر روی بازگرداندن یک تجربه هماهنگ‌سازی جدید برای سلاح‌های Brave در طول Echoes هستیم.

خبر خوب این است که پس از راه اندازی The Final Shape، بسیاری از چیزهای خوب همچنان در دسترس خواهند بود. حالت حمله گروهی به عنوان یک لیست پخش اختصاصی باقی خواهد ماند، هنوز هم می توان از آن جوایز منظم سلاح Brave Arsenal دریافت کرد و Bungie قصد دارد راه های جدیدی را برای باز کردن مجموعه های محبوب Parade Armor و سایه زن Superblack معرفی کند.

بخوانید  فروش جمعه سیاه Best Buy اکنون دارای معاملات بازی است

ماموریت های از سر گرفته شده Exotic نیز باقی می مانند و به تب Legends منتقل می شوند. سلاح‌های عجیب و غریب و پاداش‌های کاتالیزور از این مأموریت‌ها همچنان از سوی تامین‌کنندگان مربوطه در دسترس خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر