سریال Fallout برای فصل دوم تمدید شد

Amazon Prime سرانجام با انتشار تصویری اعلام کرد که سریال Fallout به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده است.

مدتی است که از پخش فصل اول سریال Fallout در آمازون پرایم می گذرد و این سریال توانسته نظر مثبت منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند و بسیاری آن را یکی از بهترین اقتباس های بازی های ویدیویی می دانند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونداستان لوسی مک لین و دوستانش ادامه خواهد داشت. آمازون اعلام کرده است که سریال Fallout به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده و فصل دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد. در همین راستا پوستری منتشر شد که در آن لوسی مکلین، غول، ماکسیموس و سگ را می بینیم:

پوستر تمدید سریال Fallout برای فصل دوم

الا پورنل، والتون گوگینز، آرون موتن، کایل مک لاکلان، زلیا مندز جونز، ساریتا چاودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامز، مایک دویل و زاک چری، از جمله بازیگران حاضر در سریال Fallout و ایفای نقش. جاناتان نولان و لیزا جویسازندگان و سازندگان مجموعه Westworld به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولانسازنده سریال Westworld 3 قسمت اول سریال Fallout را کارگردانی کرد.

بعلاوه، جنوا رابرتسون-دافت، فیلمنامه نویس Captain Marvel و Tomb Raider با هم گراهام واگنر، نویسنده سریال های The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به عنوان یک شورانر در سریال Fallout حضور داشت. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی های Fallout، در کنار جاناتان نولان و لیزا جوی در مجموعه بازی ها، تهیه کننده اجرایی است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها انتظار می رود که سازندگان و بازیگران اصلی فصل 1 برای فصل 2 بازگردند.

بخوانید  اشاره به گذشته ویل بایرز در فیلمنامه صحنه اول فصل پنجم سریال Stranger Things

همچنین از زمانی که سری Fallout پخش شد، سری بازی Fallout نیز روزهای بسیار خوبی را سپری می کند. Fallout 76 در کنار رشد قابل توجهی که Fallout 4 و Fallout New Vegas در Steam به دست آوردند بیشترین بازیکنان همزمان را داشت و Fallout 4 با بیش از 7500 درصد افزایش فروش، پرفروش ترین بازی اروپا در هفته گذشته بود. Fallout Shelter همچنین رشد قابل توجهی در دانلود و درآمدزایی داشته است.

همچنین، بروزرسانی نسل نهم Fallout 4 قرار است در تاریخ 6 می (25 آوریل) منتشر شود که شامل پشتیبانی از نرخ فریم 60، وضوح بالاتر، پشتیبانی کامل از Steam Deck و موارد دیگر می شود. Fallout 5 نیز در دست ساخت است، اما قرار است تا پس از The Elder Scrolls VI منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر