نقد فیلم آرزوی ایرلندی جستجوی لیندسی لوهان برای عشق واقعی

فیلم هوس ایرلندی لیندسی لوهان که به تازگی وارد نتفلیکس شده، در حال تبدیل شدن به یکی از ضعیف ترین کمدی های رمانتیک چند سال گذشته است.

اگرچه بازار کمدی های رمانتیک همیشه داغ بوده است، اما اکثر این آثار کاملا فراموش شدنی و ضعیف هستند که ارزش یک بار دیدن را هم ندارند. حالا نوبت The Irishman است که دوباره لیندسی لوهان را با نتفلیکس برای کمدی رمانتیک دیگری ببیند، اما آیا این یک همکاری موفق است؟ فیلم “Irish Desire” داستان مادلین دبلیو زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود.

چند روز قبل از عروسی این زوج، مدی خود به خود آرزو می کند که عشق واقعی به عنوان عروس بیدار شود. در حالی که به نظر می رسد رویای او محقق شده است، مدی به زودی متوجه می شود که عشق و شوهر واقعی او شخص دیگری است. گاهی اوقات فیلم ها به گونه ای تولید می شوند که واقعاً نیازی به تماشای کل فیلم نیست و در ابتدا می توانید کل فیلم و پایان آن را حدس بزنید و از تماشای بیشتر آن اجتناب کنید.

لیندسی لوهان در آیریش ویش آرزو می کند

رویای ایرلندی دقیقاً از این مضمون پیروی می‌کند، اما آیا مشکل فیلم کلیشه‌ای است یا بیشتر از این؟ این فیلم داستانی روشن و قابل پیش بینی دارد که در آن شخصیت اصلی رویای ازدواج با رئیس خود را در سر می پروراند و از هر کاری برای جلب رضایت او دریغ نمی کند. با این حال، رئیس او با دوست دختر مدی ازدواج می کند و در نهایت با یک آرزو، کل مسیر داستان تغییر می کند. هدف کلی فیلم در واقع نشان دادن عشق واقعی است که اگر بخواهیم آن را در یک جمله خلاصه کنیم موضوع را به شکلی احمقانه و کودکانه به تصویر می کشد.

بخوانید  امکان پرش از صحنه های برش در به روز رسانی پروتکل Callisto 5.01

بازگشت ناموفق لیندسی لوهان با آرزوی ایرلندی برنامه های او را خراب می کند

در فیلم «آرزو ایرلندی» بارها به بیننده نشان می دهد که بین بن کندی و مدی ارتباط و تفاهم خاصی وجود ندارد، در واقع نقطه مشترکی بین آنها وجود ندارد و مانند همه آثار مشابه شاهد عشقی کور، اشتباه و یک طرفه هستیم. . با این حال، نحوه روایت فیلم و آشنایی مادی با شخصیت عکاس که در نهایت قرار است عشق واقعی او باشد، کاملا عادی است و روند فیلم باعث می شود بیننده احساس کند که فیلمسازان در ابتدا فیلم را ساخته اند. برای خودشان. جوانان و هر دقیقه 90 برنامه عوض می شد.

فیلم از یک طرف سعی می کند قویا ثابت کند که رابطه مدی و بن کندی به نتیجه نمی رسد و از طرف دیگر او بهترین لحظات خود را با شخصیت جیمز یا عکاس ما می گذراند که در طول فیلم آزار دهنده است. در مجموع، فیلم می‌خواهد به شیوه‌ای تقریباً تخیلی نشان دهد که دیدگاه مدی نسبت به عشق در طول داستان چقدر تغییر می‌کند و سپس تصمیم می‌گیرد از حالت تدافعی که در زندگی خود دارد خارج شود. اما شکل و روایت این موضوع به گونه ای نیست که احساس کنیم تغییر واقعی رخ داده است.

مدی و جیمز در اتوبوس در آرزوی ایرلندی هستند

مشکل اصلی این است که تمام اتفاقات و تغییرات شکلی به نظر می رسد که در نهایت باید اتفاق بیفتد و سازندگان کمترین تلاش را برای نشان دادن این مشکل انجام داده اند. مدی به سرعت از آرزوی خود پشیمان می شود و یک شب بیرون رفتن با جیمز نظر خود را به کلی تغییر می دهد. عموماً نمی‌توانیم لحظه خاص و مهمی را ببینیم که یک رابطه خاص شکل می‌گیرد و فیلم بر اساس یک روند از پیش تعیین‌شده جلو می‌رود.

بخوانید  آکوما به Street Fighter 6 اضافه شد

بخش فانتزی، که در واقع به گونه ای است که هر اتفاقی در فیلم می افتد می تواند بخشی از آن شخص باشد، و در طول داستان، مدی باید یاد بگیرد که عشق واقعی چیست و چرا عشق او به بن کندی اشتباه است. اما با وجود اینکه این قسمت پتانسیل خوبی در طول فیلم دارد، از آن به درستی استفاده نمی شود و در نهایت پایان فیلم کاملا قابل پیش بینی است، اما در نهایت فیلم در رساندن پیام خود دچار مشکل می شود.

اگرچه قسمت درام و عاشقانه فیلم جواب نداد اما امید می رفت قسمت کمدی فیلم از کیفیت بهتری برخوردار باشد اما خبر بد اینکه قسمت کمدی فیلم واقعا ضعیف است. شوخی های فیلم کاملا سطحی هستند و تماشاگر به سختی می تواند در لحظات مختلف فیلم لبخند بزند. یک مورد در واقع از فیلمنامه و کارگردانی ناشی می شود که نوشته فیلم واقعا قوی نیست و نمی تواند موقعیت مناسبی برای خلق صحنه های کمدی ایجاد و ارائه دهد.

صحنه عروسی در آرزوی ایرلندی

اما خود انتخاب بازیگر موضوع دیگری است که ضعف دپارتمان کمدی را بیش از پیش آشکار می کند. در واقع فیلم به ستاره هایی نیاز دارد که تماشاگر را حداقل با امید به تماشای فیلم ادامه دهند و فیلم چنین بازیگری ندارد. در مقایسه با Anyone But You با وجود مشکلات فراوان، دو ستاره اصلی فیلم حداقل فیلم را کمی بهتر از حد انتظار ساختند و در اینجا شاهد چنین مشکلی نیستیم.

طبیعت Irish Wish در نهایت به ستاره اصلی فیلم تبدیل می شود

در واقع، انتخاب لیندسی لوهان در نقش مدی در سریال آرزوی ایرلندی انتخاب خوبی نخواهد بود. با وجود اینکه لوهان زمانی در چنین آثاری ستاره بود، آیا امروز این موضوع صدق می کند؟ حداقل فیلم رویای ایرلندی چنین مضمونی را ارائه می دهد. درست است که لوهان کم کم با کمک نتفلیکس در حال بازگشت است، اما این بازگشت می توانست بهتر از دیدن این عملکرد ضعیف باشد. اما بازی بقیه بازیگران تا حدودی اغراق آمیز بود و نتیجه راضی کننده نبود.

بخوانید  سوئیچ 2؟ نینتندو چیزی برای اعلام ندارد اما می‌گوید کنسول بعدی قصد دارد "غافلگیر و خوشحال" کند.

اما ستاره فیلم بدون شک طبیعت اوست. درست شنیدید، بهترین قسمت فیلم چیزی جز طبیعت زیبای ایرلند نیست و در این مدت تماشاگر اگر فقط بخواهد طبیعت این کشور را ببیند از دیدن فیلم لذت می برد. فیلم به لطف بخش‌های درام و کمدی‌اش روند خسته‌کننده‌ای دارد، اما طبیعت ایرلند عملا این مکان را با چیزهای زیادی پر می‌کند و حداقل خود فیلمسازان متوجه شده‌اند که کدام قسمت می‌تواند تماشاگر را تا پایان نگه دارد.

لیندسی لوهان در نقش مدی در آرزوی ایرلندی

در نهایت آرزوی ایرلندی تبدیل به یکی دیگر از کمدی های رمانتیک ضعیف این روزهای هالیوود و نتفلیکس می شود. لیندسی لوهان با این فیلم تلاش کرد تا با موفقیت به حرفه بازیگری خود بازگردد، اما عواملی مانند فیلمنامه ضعیف و روند کاملاً قابل پیش بینی باعث شد که این اهداف به عقب بروند. در نهایت نه قسمت کمدی و نه دراماتیک فیلم، بلکه دیگر قسمت های فرعی فیلم مانند طبیعت زیبای ایرلند ستاره اصلی این فیلم شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر