سوئیچ 2؟ نینتندو چیزی برای اعلام ندارد اما می‌گوید کنسول بعدی قصد دارد “غافلگیر و خوشحال” کند.

شایعاتی در مورد کنسول جدید و قوی‌تر سوییچ – Switch Pro – وجود دارد، اما این گزارش‌ها هرگز به یک محصول واقعی تبدیل نشدند. طبق گفته یک شرکت تحقیقاتی، نسل بعدی کنسول نینتندو در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد، اما این ممکن است چیزی بیش از حدس و گمان محض نباشد.

نینتندو به ناچار روزی یک کنسول دیگر عرضه خواهد کرد. در حالی که ما هنوز نمی دانیم چه خواهد بود، Bowser گفت که هدف “غافلگیر کردن و خوشحال کردن” مشتریان خواهد بود.

Bowser گفت: “چگونه می توانیم راه های منحصر به فرد جدیدی برای بازی معرفی کنیم؟ این همیشه در ذهن است.”

نینتندو سوییچ اکنون در هفتمین سال تولید خود است و این کنسول همچنان آمار فروش بالایی دارد. همانطور که گفته شد، مردم همیشه می خواهند بدانند که چه چیزی در آینده است. مدیر بازاریابی نینتندو، داگ بوسر (نام واقعی) به آن گفت PA او درباره سخت افزار آینده نینتندو “چیزی برای اعلام” ندارد، اما به طور کلی این شرکت نسبت به مدل فعلی “بسیار خوشبینانه” احساس می کند.

سوییچ تمام شده است 122.5 میلیون واحد از 31 دسامبر 2022. اکنون سومین کنسول پرفروش تمام دوران است. نینتندو به تازگی بسته Switch جدیدی را به مناسبت روز ماریو منتشر کرده است.

Bowser گفت: “ما در حال ورود به قلمروی ناشناخته با این پلتفرم هستیم. دیدن اینکه تقاضا هنوز وجود دارد، هیجان انگیز است.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Tamagotchi Uni دوران کودکی شما را با Wi-Fi دوباره ابداع می کند

باوزر گفت که سوییچ برای مدت طولانی در چرخه عمر خود محبوبیت خود را ثابت کرده است، تا حدی به این دلیل که این یک “دستگاه بی نظیر” واقعی است و قابلیت استفاده در خانه و در حال حرکت را دارد.

بازی بزرگ بعدی نینتندو The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom است و انتشار آن در ماه مه بدون شک به افزایش فروش سوییچ کمک خواهد کرد. به لطف قیمت جدید 70 دلاری، خود بازی نیز می تواند پول بیشتری به دست آورد.