تصاویر بازی Wolf Among Us 2; دوباره بیگبی را بشناسید

جف کیگلی، مجری جوایز بازی، تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 از Telltale Games به اشتراک گذاشته است.

بسیاری از طرفداران از زمان نمایش The Wolf Among Us 2 منتظر بودند تا این بازی را امتحان کنند. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد Wolf Among Ace 2 فاش نشده است، اما می دانیم که وقایع این دنباله حدود 6 ماه پس از آن رخ خواهد داد. وقایع نسخه اول را به تصویر می کشد و شخصیت ها را در قسمت های مختلف بازی به تصویر می کشد. شهر نیویورک. حالا در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که جف کلیمجری Game Awards تصاویر جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشته است.

یکی از این عکس‌ها نشان می‌دهد که بیگبی ظاهراً در پشت بام یک ساختمان پناه گرفته است تا از هیاهو جلوگیری کند. تصویر دیگری این شخصیت را در یک جلسه درمانی مدیریت خشم نشان می دهد. در تصویر بعدی او در حال صحبت ظاهر می شود. تصویر نهایی Wolf Among Ace 2 نیز این گرگینه را در حال قدم زدن به سمت میز آشپزخانه نشان می دهد.

بازی Wolf Among Us 2 در ابتدا قرار بود در سال 2023 منتشر شود، اما سال گذشته موتور بازی به Unreal Engine 5 تبدیل شد و Telltale Games تصمیم گرفت برای جلوگیری از بحران و اطمینان از تجربه ای مناسب، بازی را به تعویق بیندازد. سال 2024. این بازی در دسترس کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس خواهد بود. Xbox Series S قرار خواهد گرفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  PlayStation VR 2 به دست گیمرهای رایانه شخصی می رسد