اندرو گارفیلد و مایلز تلر احتمالاً در فیلم مسیح (Mesiah) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی خواهند کرد

اندرو گارفیلد و مایلز تلر از جمله گزینه های بازی در فیلم عیسی مسیح ساخته مارتین اسکورسیزی هستند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ شاید، Variety گزارش می دهد اندرو گارفیلد یا مایلز تلر قرار است نقش اصلی فیلم جدید باشد مارتین اسکورسیزی نمایش درباره مسیح طبق برخی منابع، به نظر می رسد این فیلم اقتباسی از کتاب ژاپنی زندگی عیسی باشد شوساکو اندو ساخته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا گارفیلد یا تلر برای یک نقش با هم رقابت می کنند و همچنین مشخص نیست که آیا نقش مورد نظر همان نقش مسیح است یا یکی از حواریون.

مارتین اسکورسیزی

اندرو گارفیلد و مارتین اسکورسیزی قبلاً در سال 2016 در فیلم Silence با هم کار کرده بودند، اما تلر هنوز در فیلمی به کارگردانی اسکورسیزی ظاهر نشده است. جزئیات زیادی از فیلم حضرت مسیح اسکورسیزی فاش نشده است، اما این کارگردان پیش از این گفته بود که فیلم او روایتی ساده و سرراست از زندگی حضرت مسیح نخواهد بود. این اولین برداشت اسکورسیزی از مسیح نیست، زیرا او فیلم «آخرین وسوسه مسیح» را در سال 1988 کارگردانی کرد.

اسکورسیزی سال گذشته با پاپ فرانسیسرئیس دولت واتیکان و رهبر مقدس دیدار کردند و پس از آن ساخت فیلم جدیدی درباره زندگی عیسی مسیح رسما اعلام شد. اسکورسیزی می خواهد برخی از دیدگاه های منفی در مورد دین/دین را از طریق اثر مورد بحث از بین ببرد. این کارگردان مشهور بارها تاکید کرده که سینما و مذهب دو عنصر مهم زندگی او هستند. گفته می شود این اثر در زمان حال و در نسخه مدرن شهر نیویورک اتفاق می افتد و به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری می شود.

بخوانید  نقش متیو مک کانهی در فیلم جنایی The Rivals of Amziah King

مجله Variety گزارش داد که انتظار می رود فیلمبرداری این پروژه در اواخر سال 2024 در کشورهایی مانند ایتالیا و مصر آغاز شود. آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی، قاتلان ماه گل، با بازی لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلدستون این فیلم در سال 2023 منتشر شد و 10 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر