تریلر گیم پلی The Expanse: A Telltale Series بر کاوش در مکان های مختلف تمرکز دارد

همانطور که در تریلر گیم پلی The Expanse: A Telltale Series دیده می شود، بازیکنان می توانند مکان های مختلفی را در The Belt کاوش کنند، از جمله کشتی های شکسته و غارتگران خونین. این تریلر ویدیوهایی از نسخه پیش آلفای بازی که توسط TeleTil ساخته شده است را نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

The Expanse: A Telltale Series شخصیت RPG Kamina Drummer را کنترل می کند کارا گی بازیکنان را با کاوش در محیط پرجزئیات The Belt از مجموعه فرقه The Expanse و کتاب‌ها موظف می‌کند. این بازی در دسامبر 2021 معرفی شد و به نظر می رسد استودیو Deck Nine، سازنده بازی Life is Strange: True Colors نیز در توسعه آن نقش داشته باشد. این بازی از استودیو TellTil در تابستان 2023 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که استودیو Telltale تریلر جدیدی از گیم پلی بازی ماجراجویی روایی The Expanse: A Telltale Series را در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023 به اشتراک گذاشته است. این تریلر نمای کلی بسیار خوبی از بخش های مختلف بازی از جمله ارائه می دهد. گیم پلی بازی نماینده آثار استودیو Telltale.

استودیو Telltale تریلر جدیدی از گیم پلی نسخه پیش آلفا بازی ماجراجویی روایی The Expanse: A Telltale Series منتشر کرده است.