سازندگان هاگوارتز Legacy در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتشار بسته الحاقی ندارند

آلن تئو در این باره گفت: ما واقعاً درگیر انتشار بازی هستیم [هاگوارتز لگسی] ما بودیم؛ بنابراین، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار بسته الحاقی برای این کار وجود ندارد.” Hogwarts Legacy از زمان انتشار به‌روزرسانی‌های متعددی با تمرکز بر رفع اشکالات و بهبود عملکرد کراس پلتفرم دریافت کرده است. تریلرهای این بازی در آستانه انتشار منتشر شد. انتشار آن که یکی از آنها در مورد ردیابی و اجرای نسخه های نسل نهم بود.

با وجود عملکرد تجاری عالی Hogwarts Legacy، Avalanche Software در حال حاضر برنامه ای برای انتشار بسته الحاقی یا الحاقی برای این بازی ندارد.

Avalanche Software با استناد به آخرین اخبار بازی اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انتشار بسته الحاقی برای Hogwarts Legacy وجود ندارد. آلن تیومدیر Hogwarts Legacy در مصاحبه ای با IGN Media در IGN Fan Fest 2023 گفت که آنها چند هفته ای است که نسخه کامل بازی را برای انتشار آماده می کنند و هیچ برنامه ای برای انتشار یک مود یا افزونه وجود ندارد. افزونه. دوباره بسته کن

بازی Hogwarts Legacy در 21 بهمن (10 فوریه) بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X | Xbox Series S وارد شد. این بازی یک موفقیت تجاری بزرگ بود و در صدر جدول فروش در کشورهای سراسر جهان قرار گرفت. Hogwarts Legacy اخیراً در جدول فروش فیزیکی هفتگی در ژاپن قرار گرفت و از نظر فروش نسخه فیزیکی، در رتبه اول Elden Ring در بریتانیا قرار گرفت.