تریلر جدید Redfall با تمرکز بر مراحل بازی

در این تریلر جدید که در جریان رویداد IGN Fan Fest منتشر شد، استودیو آرکین صحنه های بیشتری از صحنه ها و مکان های مختلف در جزیره ردفال در ماساچوست که بازی در آن جریان دارد را با طرفداران به اشتراک می گذارد.با کاوش و جستجو در این مناطق متروکه مانند ایستگاه گارد ساحلی. ، بازیکنان می توانند به سلاح های قدرتمند دسترسی داشته باشند و برای کشتن خون آشام ها غارت کنند. ارتقاء و ارتقاء سلاح های مورد نیاز برای مقابله با هجوم خون آشام ها مانند منجنیق تک تیرانداز نیز تاثیر زیادی در آسیب پذیری و توقف این موجودات خواهد داشت. در ادامه می توانید دموی گیم پلی جدید Redfall را تماشا کنید.

کمتر از سه ماه مانده به انتشار بازی تیراندازی Arkin Austin Redfall، Bethesda دموی جدیدی از این بازی منتشر کرده است که گیم پلی و مبارزات co-op و مراحل و مناطق منحصر به فرد دنیای Redfall را به نمایش می گذارد.

Redfall Hero Pass دو شخصیت قابل بازی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. پوسته اسلحه Laser Beam، توسعه سلاح Tactical Knife، و Northern Expedition، Eyes in the Dark، War Clothes و Engineer Volunteer برای چهار شخصیت اصلی بازی از جمله مواردی هستند که در لوکس دیجیتال منحصر به فرد قرار خواهند گرفت. نسخه بازی با نام Bite Back Edition در زمان انتشار. Redfall برای دارندگان این نسخه از بازی در دسترس خواهد بود.

پیش از این شایعات مختلفی مبنی بر عدم وجود دیسک حاوی محتوای بازی در نسخه های فیزیکی Redfall منتشر شده بود، اما اخیرا بتسدا تایید کرده است که این مشکل برای نسخه های فیزیکی این بازی در کنسول های سری Xbox وجود نخواهد داشت.X و Xbox Series اس. این بازی از زمان انتشار در 2 می (12 می 1402) بر روی سرویس Gamepass برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس نیز در دسترس خواهد بود.

بخوانید  صحنه نبرد خونین و فلورانس پیو در اولین تصاویر رسمی Dune 2

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

دموی گیم پلی جدید Redfall مراحل و مناطق مختلف جهان را به نمایش می گذارد.

تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را پیش خرید کنند، بسته انحصاری Vampire Hunter را دریافت خواهند کرد که شامل یک شاتگان کمیاب خاص، گسترش سلاح Blood Ravager و پوسته های دیگر سلاح های بازی می شود.