تجربه ای متفاوت از یک بازی آنلاین با روترهای جدید MSI

MSI Radix Axis 6600

این سری از روترهای MSI از قابلیت QoS هوشمند برای مدیریت پهنای باند پیشرفته استفاده می کند. QoS هوشمند به عنوان یک نوآوری در زمینه تجهیزات شبکه بازی، اولویت بندی خودکار ترافیک شبکه را امکان پذیر می کند و پهنای باند آنها را به صورت پویا تنظیم می کند. QoS پیشرفته این محصولات هوش مصنوعی را بین چهار حالت از پیش تعیین شده بازی، استریم، کار از راه دور و هوش مصنوعی خودکار اعمال می کند و تنظیمات مختلفی را با توجه به نیاز شما اعمال می کند. این چهار حالت توسط لامپ های RGB قرار داده شده بر روی مودم قابل تشخیص هستند و البته کاربران می توانند تنظیمات مورد نظر خود را با توجه به استفاده خود از سیستم از طریق مرورگر، اپلیکیشن MSI Router یا نرم افزار MSI Center تنظیم کنند.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

MSI به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های پیشرو در زمینه ارائه محصولات و خدمات بازی، در جدیدترین رویداد مجازی خود از محصولات شبکه ای که مخصوص گیمرها است رونمایی کرد.

روترهای بازی سری RadX قابل تنظیم هستند و می توان آنها را از طریق مرورگر وب، برنامه موبایل MSI Router یا نرم افزار رایانه شخصی MSI Center کنترل کرد. طراحی ساده منو برای جلوگیری از سردرگمی کاربران مبتدی و حتی کاربران قدیمی و حرفه ای شبکه نیز دلپذیر است و تجربه متفاوتی از سرعت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

بخوانید  پوستر شخصیت از سریال برلین; جمع آوری دزدان جواهرات

کولر حرفه ای

روترهای RadiX AXE6600 و RadiX AX6600 از جمله روترهای قدرتمند سه باندی هستند که می توانند در مجموع سرعت 6600 مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهند. در داخل این محصولات یک پردازنده چهار هسته ای قدرتمند با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز کوالکام قرار داده شده است و از سخت افزار شبکه پیشرفته برای جلوگیری از لرزش، کاهش تاخیر، کاهش پینگ و حفظ سرعت استفاده شده است تا تجربه بازی آنلاین را افزایش دهد.

یک تجربه متفاوت ایجاد کنید

روترهای سه باند RadiX AX6600 و RadiX AXE6600 و همچنین آداپتور وای فای USB AX1800 محصولات جدیدی هستند که MSI قصد دارد از طریق آنها تجربه بازی آنلاین متفاوتی را با ایجاد خانه ای بسیار سریع، تاخیر کم و بدون وقفه به کاربران خود ارائه دهد. . شبکه.

تخصص MSI ارائه راهکارهای پیشرفته و جامع به گیمرها است و همواره تاکید شده است که محصولات MSI با ارائه خدمات پیشرفته و سرعت بالاتر مکمل یکدیگر باشند. بنابراین با خرید سایر محصولات MSI از جمله سیستم های دسکتاپ، مادربرد، لپ تاپ و آداپتورهای وای فای از این برند و همچنین روترهای قدرتمند RadX، به صورت یکپارچه، سریع و مانند یک گیمر حرفه ای بازی کنید.

شبکه یکپارچه بازی

QoS باهوش

بر اساس تجربه گسترده MSI در طراحی خنک کننده های حرفه ای، سری محصولات RadX مجهز به لوله های حرارتی با پوشش گرافن و هیت سینک هستند تا از تاخیر در هنگام بازی با عملکرد بالا جلوگیری کنند. این سیستم خنک کننده حرفه ای قطعا امکان کار این دسته از محصولات را برای مدت طولانی و حتی زیر بارهای ترافیکی سنگین تضمین می کند.

بخوانید  بی میلی نینتندو به پشتیبانی از بازی های قدیمی

گزارش پایان اطلاعیه

فناوری RadiX AXE6600 WiFi 6E با کانال های پرسرعت 160 مگاهرتز در باند گیگاهرتز بدون تداخل 6 که تراکم شبکه را به حداقل می رساند. در مقایسه با فناوری های قدیمی، WiFi 6E عملکرد و ظرفیت انتقال را برای پشتیبانی از دستگاه های با پهنای باند فشرده مانند سیستم های بازی و تجهیزات سرگرمی AR/VR بسیار بهبود می بخشد. در حال افزایش است.