تریلر بازی The Last Case of Benedict Fox و جزئیات جدید را پخش کنید

داستان The Last Case of Benedict Fox بازیکنان را در نقش یک کارآگاه آزاد قرار می دهد که باید در سال 1925 برای حل یک پرونده به بوستون سفر کنند. در این ماجراجویی، بازیکنان با مناطق گرفتار شده در مه عمیق، سازه های نفرین شده، مناطق قرنطینه شده و صحنه های دلخراش مواجه می شوند. بازیگران نقش بندیکت، هرچه بیشتر در داستان پیشروی کنند، بیشتر در تاریکی فرو می روند و باید حقایق پشت پرده یک تراژدی مرموز خانوادگی را کشف کنند. در عین حال، آنها با امیال شیطانی که به روح بندیکت هجوم آورده است، مواجه می شوند.

استودیو Plot Twist تریلر گسترده ای از گیم پلی این بازی منتشر کرده است تا بازیکنان بتوانند با گیم پلی و مکانیک های فضاسازی آن آشنا شوند. طبق گفته سازندگان، The Last Case of Benedict Fox با وضوح واقعی 4K و 60 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد تا بازیکنان را در قلمروهای کابوس‌وار تروما و تراژدی غرق کند.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

محیط فانتزی بازی The Last Case of Benedict Fox

بازیکنان می توانند خاطرات قربانیان را در حالی که روایتی جذاب را دنبال می کنند که با نبردهای پر جنب و جوش و طرح های پازل هیجان انگیز در هم آمیخته است، زنده کنند. بندیکت باید تا جایی که روحش اجازه می دهد، قلمروهای پنهان در دنیای زنده ها و مردگان را کشف کند، در حالی که مراقب باشد برای همیشه نابود نشود. او باید بتواند این ماجراجویی کابوس وار را کامل کند. بازیکنان در ماجراجویی خود برای حل پرونده با دشمنان بی رحم و خطرناکی روبرو می شوند و باید از اشیا، محیط، سلاح ها و توانایی های حرکتی شخصیت ها برای غلبه بر خطری که در انتظارشان است استفاده کنند.

بخوانید  Harold Halibut Review – Perdu dans ses propres profondeurs
استودیو Plot Twist تریلر جدیدی از بازی اکشن Lovecraftian The Last Case of Benedict Fox منتشر کرده است.

اخیراً، ناشر Rogue Games و استودیو Plot Twist اعلام کرده اند که پلتفرم اکشن لاوکرافت The Last Case of Benedict Fox در تاریخ 7 می 1402 (27 آوریل 2023) بر روی پلتفرم های PC و Xbox Series X منتشر خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد. . بازیکنان علاقه مند به این بازی ترسناک ویکتوریایی می توانند هم اکنون دموی رایگان آن را مشاهده کنند. این دمو از طریق رویداد Steam Next Fest در دسترس خواهد بود و تا 24 بهمن 1401 (13 فوریه 2023) در دسترس خواهد بود.

دانلود فیلم آپارات