تریلر بازی اهالی Minato in the WILD HEARTS را به نمایش بگذارید

تریلر بسیاری از عناصر گیم پلی از WILD HEARTS را به نمایش می گذارد که در آن بازیکن برای حفظ تعادل و جمع آوری نخ آسمانی کیمونو می زند. این بازی در تاریخ 28 بهمن ماه (17 بهمن) بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است. اگرچه داستان اصلی بازی حدود 30 ساعت طول خواهد کشید، اما محتوای بیشتری برای کشف وجود دارد.

بازی WILD HEARTS استودیو امگا فورس اواخر این هفته در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. کاربران EA Play Pro و Game Pass Ultimate می‌توانند آزمایشی 10 ساعته را از امروز امتحان کنند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که تریلر جدیدی از داستان Wild Hearts منتشر شده است. این تریلر شخصیت های خارج از کنترل را در دهکده میناتو نشان می دهد که به بازیکنان کمک می کنند تا کیمونوها را نابود کنند.

یکی از این شخصیت ها آهنگری به نام Natsume است که به بازیکنان کمک می کند تا سلاح ها و تجهیزات صنایع دستی را ارتقا دهند. از دیگر شخصیت‌های خارج از کنترل می‌توان به سوزوران، دانشمندی که در دهکده میناتو زندگی می‌کند، اشاره کرد که راه‌های جدیدی برای استفاده از کاراکوری به بازیکنان ارائه می‌دهد. شخصیت های دیگری نیز در بازی وجود دارند که در طول مسیر با داستان آنها درگیر خواهید شد. زیرا همه برای مبارزه با کیمونو متحد می شوند.

Minato Village، مرکز اصلی فعالیت در بازی WILD HEARTS، پر از داستان ها و شخصیت های جالب است که به بازیکنان کمک می کند تا کیمونوها را بکشند.

بخوانید  نسخه جدید Splinter Cell با خبرهای هیجان انگیز بازمی گردد