تریلر گیم پلی Lies of P بر روی مبارزه و اکتشاف تمرکز دارد

بازی اکشن نقش آفرینی Lies of P از سال 2023 برای کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در تاریخ نامعلومی در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار داده شده است.

بازی Lies of P در سال 2021 معرفی شد و از داستان کلاسیک پینوکیو الهام گرفته شده است. این بازی که در شهر ویران شده کرات می گذرد، روبات های متخاصم را در مقابل بازیکنان قرار می دهد. Lies of Pi به شدت تحت تأثیر بازی‌های FromSoftware مانند نبرد روح‌ها و زیبایی‌شناسی گوتیک Bloodborne است.

این تریلر پیش‌نمایش تنظیمات و کاوش Lies of P را نشان می‌دهد، اما مهم‌تر از آن، نگاهی جامع به گیم‌پلی هیجان‌انگیز Souls ارائه می‌دهد. این تریلر انواع سلاح ها و حالت های تهاجمی و تدافعی را در برابر دشمنان و باس های معمولی که بازیکنان در طول مسیر از آنها استفاده خواهند کرد، به نمایش می گذارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Round8 و Neowiz تریلر جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Lies of P را با طرفداران به اشتراک گذاشته اند. این تریلر که در جریان رویداد IGN Fan Fest 2023 منتشر شد، بر نمایش گیم پلی بازی تمرکز دارد و می توانید آن را در کانال IGN Media YouTube تماشا کنید.

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی اکشن نقش آفرینی Lies of P منتشر شده است که نبرد و کاوش در محیط را نشان می دهد.