نسخه جدید Splinter Cell با خبرهای هیجان انگیز بازمی گردد

طرفداران احتمالا منتظر نمایش Splinter Cell Remake در نمایشگاه آینده Ubisoft Forward هستند.

بازی Splinter Cell Remake مدت زیادی است که در سکوت خبری بوده است، اما اکنون در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که مشخص است به زودی وضعیت تغییر خواهد کرد. دیروز، یوبی سافت تورنتو عکس پروفایل و هدر صفحه فیس بوک خود را تغییر داد که ممکن است نشان دهنده این باشد که جزئیات بیشتری در مورد بازسازی Splinter Cell در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. البته به روز رسانی صفحه فیسبوک چیزی را تایید نمی کند، اما امیدواریم به زودی شاهد نسخه جدید آن باشیم.

دیروز، یوبی سافت از طریق توییتی جدید اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ 21 ژوئن 1403 (10 ژوئن 2024) Ubisoft Forward Show جدیدی برگزار کند. ناشر فرانسوی اطلاعات بیشتری درباره بازی‌های آینده و به‌روزرسانی‌های بازی‌های موجود در این رویداد با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. اگرچه یوبی سافت آن را تایید نکرده است، اما ممکن است تریلر جدیدی از بازی Splinter Cell Remake در این رویداد منتشر شود.

یک پست شغلی Ubisoft در سال 2022 به تغییراتی در داستان Splinter Cell Remake اشاره کرد: «ما از اولین بازی Splinter Cell به عنوان پایه‌ای برای بازنویسی داستان و به‌روزرسانی آن برای مخاطبان امروزی استفاده می‌کنیم. ضمن وفادار ماندن به ماهیت و محتوای بازی اصلی، شخصیت‌ها و جهان را بررسی می‌کنیم تا آن را منحصر به فرد و باورپذیرتر کنیم. به عنوان یک نویسنده، به تیم داستان سرایی می‌پیوندید و به ایجاد یک تجربه روایی منسجم و جذاب کمک می‌کنید.»

بازسازی Splinter Cell با موتور بازی قطره برف برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس تیم سازنده امیدوار است که بدون نیاز به کشتن یک دشمن، بازی را تکمیل کند. اگرچه زمان انتشار بازی مشخص نیست، تام هندرسون او می گوید طرفداران نباید تا سال 2025 یا 2026 صبر کنند تا آن را امتحان کنند.

بخوانید  مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Somerville

تحریریه مجله بازی یک گیمر