ترس بیو بازیگر هیچ ایده ای از فیلم در مورد چیست، عملا هیچ وقت آماده سازی نداشت

فیلم جدید کارگردان ارثی و Midsommar Ari Aster با نام Beau Is Afraid در این ماه اکران می شود و یکی از بازیگران فیلم اطلاعات زیادی در مورد آن ندارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد واکنش انتقادی به Beau Is Afraid، به سایت خواهر GameSpot مراجعه کنید متاکریتیک و امتیازات بیشتر در Rotten Tomatoes.

مهربان تنها بازیگری نیست که در یک فیلم نقش دارد و چیز زیادی درباره آن نمی داند. هلن میرن، بازیگر فیلم Shazam: Fury of the Gods، گفت که او داستان را درک نمی کند زیرا “بیش از حد پیچیده” بود.

علاوه بر Phoenix، Beau Afraid بازیگرانی چون Nathan Lane، Amy Ryan، Stephen McKinley Henderson و Parker Posey نیز ایفای نقش کرده است. از 21 آوریل اکران می شود.

ریچارد کیند (Scrubs, Curb Your Enthusiasm) نقش یک وکیل به نام دکتر کوهن را بازی می کند، اما کیند خیلی دیر برای پروژه استخدام شد پس از اینکه شخص دیگری از ادامه تحصیل خارج شد. او بعدازظهر جمعه جلسه ای داشت، همان روز این نقش را پذیرفت و بلافاصله شروع به تمرین خطوطش کرد. دوشنبه بعد – فقط سه روز بعد – کیند ساعت 7 صبح برای فیلمبرداری نقش خود سر صحنه فیلمبرداری بود. با توجه به جدول زمانی فشرده، کیند فرصتی برای خواندن فیلمنامه پیدا نکرد و بنابراین چیز زیادی در مورد فیلم نمی‌داند.

کیند گفت: «از آنجایی که فقط دو روز فرصت داشتم تا آن را حفظ کنم، تجملات خواندن فیلمنامه را نداشتم. سرگرمی هفتگی. بعد از اینکه فیلم را ساختم خیلی کنجکاو شدم، گفتم فیلمنامه را نمی‌خوانم، می‌روم فیلم را ببینم.»

بخوانید  ایکس باکس همچنان بازی های قدیمی را در نسل جدید زنده نگه می دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Beau Afraid برنده اسکار خواکین فینیکس را در نقش بیو، مردی مشکل دار که در جستجوی مادرش مونا با بازی پتی لوپون است، بازی می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر