ایکس باکس همچنان بازی های قدیمی را در نسل جدید زنده نگه می دارد

سارا باندرئیس ایکس باکس تیم ویژه ای را برای حفظ بازی های قدیمی و ایجاد سازگاری به عقب در کنسول بعدی مایکروسافت استخدام کرده است.

Windows Central اطلاعات داخلی جدیدی از مایکروسافت منتشر کرده است که نشان می دهد این شرکت با تعهد خود به ساخت کنسول آینده ایکس باکس، تیم ویژه ای را صرفاً برای حفظ بازی های قدیمی و سازگاری با عقب در سخت افزار نسل بعدی این شرکت اختصاص داده است. بر این اساس، سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، این تیم را ایجاد کرد تا «اطمینان حاصل شود که مجموعه بازی‌های فعلی ایکس‌باکس از تغییرات آینده در مدل سخت‌افزاری سخت‌افزار بازی محافظت می‌شود».

باند نوشت: «ما تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم که به حفظ بازی‌های قدیمی اختصاص دارد، و این برای همه ما در ایکس‌باکس و کل صنعت بازی مهم است. ما بر اساس یک تاریخ غنی و با ارزش برای ارائه سازگاری با گذشته ساخته شده است ما به بازیکنان خود متعهد هستیم و متعهد هستیم که این بازی های بزرگ را برای نسل های آینده ارائه دهیم.»

بازی های ایکس باکس سازگار با عقب

وی با اشاره به برنامه‌های آتی مایکروسافت در حوزه سخت‌افزار بازی می‌گوید: «نزدیک به 6 ماه از گرد هم آمدن ما به عنوان یک سازمان متعهد می‌گذرد. ​​دستاوردهای جمعی ما در این دوره فوق‌العاده بوده است. همه ما به دستاوردهایی که به دست آورده‌ایم افتخار می‌کنیم. در مورد فرصت های پیش رو هیجان زده هستیم.”

اسناد قانونی مایکروسافت که در سپتامبر 2023 فاش شد، نشان می‌دهد که این شرکت استراتژی‌های مهم و مهمی برای فعالیت‌های بازی خود در سال جدید دارد، از جمله معرفی نسخه بازطراحی‌شده سری Xbox به صورت دیجیتال.

بخوانید  Wo Long: Fallen Dynasty پنج میلیون کاربر دارد

در حالی که به نظر می رسد برنامه های ایکس باکس برای این موضوع تغییر کرده است، این کنسول در ابتدا قرار بود در نوامبر 2024 با قیمت 499 دلار عرضه شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر