ترس از قاتل نقابدار در پوستر و تیزر Scream VI


شرکت Paramount Pictures و Spyglass Media پوستر و تریلر جدیدی از فیلم اسلشر Scream VI به اشتراک گذاشته اند.

Paramount Pictures و Spyglass Media تریلر جدیدی از Scream VI در آستانه رویداد Super Bowl با طرفداران به اشتراک گذاشتند. این کلیپ 55 ثانیه ای دارای بخش های جدیدی از دنباله ترسناک است که کارگردانان و برخی از شخصیت های فیلم جیغ سال 2022 را بازمی گرداند. قسمت ششم فیلم Scream برای 10 مارس 2023 برنامه ریزی شده است.

دانلود فیلم آپارات

پارامونت پیکچرز یک پوستر چشمگیر دیگر از Scream VI منتشر کرده است. این پوستر به هویت Ghostface و قربانیان قاتل نقابدار در فیلم آینده اشاره دارد. این پوستر بر اساس بازی حدس زدن Hasbro کلاسیک Guess Who ساخته شده است و شخصیت های مختلفی از Scream 6 را نشان می دهد.

پوستر فیلم جیغ 6 حدس بزنید چه کسی

در خلاصه داستان Scream 6 آمده است: «پس از آخرین قتل‌های Ghostface در Scream 5، چهار بازمانده تصمیم می‌گیرند وودزبورو را ترک کنند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز کنند.» ماتیو بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وندربیلت، فیلمنامه نویس مرد عنکبوتی شگفت انگیز بود و گای بیوزیک، فیلمنامه نویس مجموعه Castle Rock، مسئولیت نگارش فیلمنامه را بر عهده داشت.

ملیسا بارارامجری که در In the Heights (در ارتفاعات) ظاهر می شود یاس قهوه ای ساویبازیگر سریال The Leftovers میسون گودینگبازیگر فیلم “Booksmart” جنا اورتگاستاره سریال چهارشنبه هایدن پنیتیربازیگر قهرمانان و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (Friends) یکی از بازیگرانی است که برای ایفای نقش در فیلم Scream VI بازخواهد گشت. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به قهرمان جک، هنری چرنی، لیانا را آزاد کرد، درموت مولرونی، دوین نکودا، تونی ریولوری و جاش سگرا اشاره شده.

بخوانید  انتخاب پسران برای نقش جانی کیج در Mortal Kombat 2

جیمز وندربیلت از Project X Entertainment پل نینشتاین و گیوم شروک آنها به عنوان تهیه کننده Spyglass’s Scream VI کار می کنند. کوین ویلیامسوننویسنده قسمت های قبلی مجموعه ویلا چاد رادیو سکوت نیز تولید اجرایی این پروژه را بر عهده دارد. از دیگر عوامل اجرایی فیلم می توان به گری باربیر از Spyglass، پیر آویلاتگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا ارجاع

تحریریه مجله بازی یک گیمر