انتخاب پسران برای نقش جانی کیج در Mortal Kombat 2

کارل اوربان، بازیگر نقش بیلی بوچر در فیلم پسران، در حال مذاکره با برادران وارنر است. برای بازی در نقش جانی کیج در Mortal Kombat 2.

جانی کیج یکی از شخصیت های سری بازی مورتال کمبت است

نیو لاین سینما در حال آماده سازی دنباله ای برای مورتال کمبت است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیوناحتمالاً بازیگر نقش جانی کیج در این فیلم مشخص شده است. TheWrap گزارش داد کارل اورباناین بازیگر 50 ساله نیوزیلندی در حال مذاکره نهایی با برادران وارنر است. برای حضور در Mortal Kombat 2، جایی که او نقش جانی کیج را بازی می کرد. سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat برای هدایت دنباله فیلم اکشن بازخواهد گشت.

کارل اوربان این روزها بیشتر با بازی در نقش بیلی بوچر در سریال پسران شناخته می شود و همچنین در فیلم های ارباب حلقه ها مانند ارباب حلقه ها: دو برج و ارباب حلقه ها نقش ایومیر را بازی کرد. : Return of The King پخش شد. از دیگر نقش های مهم اوربان می توان به ثور: راگناروک، درد، تواریخ ریدیک، برتری بورن، عذاب، سه گانه پیشتازان فضا، اژدهای پیت و هیولای دریایی اشاره کرد.

جرمی اسلیتر نویسنده سریال های Moon Knight و سریال The Umbrella Academy مسئولیت نوشتن فیلمنامه Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. فیلم Mortal Kombat در سال 2021 در سینماها و از HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط ​​تا ضعیف را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. Mortal Kombat بیش از 83.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است که شامل 3.42 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 41.4 میلیون دلار در سایر کشورها است.

بخوانید  تاخیر زمان عرضه بازی Season: A Letter to the Future تا سال ۲۰۲۳

البته فیلم Mortal Kombat نیز با استقبال خوب کاربران HBO Max مواجه شد. جانی کیج در دنیای مورتال کامبت یکی از قهرمانان اصلی دفاع از دنیای Earthrealm است که در بین طرفداران بسیار محبوب است و در پایان قسمت اول فیلم Mortal Kombat به حضور او در قسمت دوم اشاره شد. . در آخرین قسمت های Mortal Kombat، این نقش به دختر کیسی کیج داده شد.