هر آنچه از iOS 17 انتظار داریم

در گوشی های اندرویدی، زمانی که شروع به شماره گیری می کنید، سیستم عامل به طور خودکار شماره را با مخاطبین مرتبط می کند. این قابلیت همیشه در اندروید وجود داشته است و بر این اساس کاربر نیازی به جستجوی مخاطب ندارد و تنها بخشی از شماره را وارد می کند; در iOS کاربر باید کل شماره را تایپ کند تا مخاطب مورد نظر نمایش داده شود. همچنین معرفی ویجت قدیمی Favorite Contacts اتفاق خوبی در قسمت مخاطبین iOS 17 خواهد بود.

در حالی که کاربران اندروید می توانند به راحتی برنامه ها را از منابع مختلف دانلود و نصب کنند، کاربران اپل باید از اپ استور برای دانلود برنامه ها استفاده کنند. اتحادیه اروپا مدت‌هاست تلاش می‌کند تا اپل را متقاعد کند که اجازه بارگذاری جانبی برنامه‌های iOS را بدهد. اکنون شایعات حاکی از آن است که اپل در حال برنامه ریزی برای امکان دانلود برنامه ها از منابعی غیر از اپ استور در iOS 17 است، بنابراین شاید این اتحاد توانسته اپل را متقاعد کند که این ویژگی را به iOS اضافه کند.

iOS 16 به تازگی با ویژگی های جذاب برای کاربران اندرویدی عرضه شده است. اما مشکلات زیادی به همراه داشت. جدا از مشکلات سخت افزاری، برخی از کاربران با خطاهای بصری مانند ناپدید شدن ویجت ها یا خراب شدن و یخ زدن آیفون مواجه شده اند. بنابراین نمی‌توانیم مطمئن باشیم که غول فناوری قصد دارد ویژگی‌های جدیدی اضافه کند یا فقط به فکر به‌روزرسانی برای رفع باگ‌های iOS 16 است. نسخه سیستم عامل از iOS 17 چه انتظاری دارید؟

بخوانید  میزان فروش استیم Horizon Zero Dawn و God of War مشخص شد

متاسفانه فروشگاهی برای تغییر تم در آیفون ها وجود ندارد و اگر از رابط کاربری فعلی خسته شده اید، نمی توانید از تم های مختلف برای طراحی مجدد رابط کاربری استفاده کنید. در حالی که اپل ممکن است تمایلی به ارائه فروشگاهی مانند MIUI یا ColorOS نداشته باشد. اضافه کردن یک فروشگاه تحت کنترل اپل که هر چند ماه یک بار طرح های جدیدی ارائه می کند، ایده بدی به نظر نمی رسد.

شماره گیری پیش بینی شده (T9)

در حالی که کاربران این محدودیت ها را با جیلبریک کردن گوشی دور زده اند، بدون شک روش ارائه شده توسط اپل بسیار ساده تر و ایمن تر خواهد بود. زیرا دلیل اصلی ایجاد چنین محدودیتی توسط اپل آسیبی است که هنگام نصب اپلیکیشن از منابع غیر رسمی گوشی را تهدید می کند.

صفحه اصلی را سفارشی کنید