تایید رسمی ساخت فصل 2 سریال The Last of Us

نیل دراکمنیکی از سازندگان سری بازی Last of Ace در مورد آن نوشت: “من متواضع، مفتخر و واقعاً غرق شده ام که افراد زیادی سر کار آمده اند و به روایت داستان سفر جواهر وصل شده اند. و الی با آن همکاری می کند. کریگ مازن، بازیگران، گروه باورنکردنی پشت صحنه ما و HBO بالاتر از حد انتظار من بودند. اکنون ما خوشحالیم که دوباره با فصل دوم شروع می کنیم.”

HBO و سونی اعلام کردند که سریال Last of Ace به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به طور رسمی اعلام شد که سریال The Last of Us به دلیل موفقیت در دو قسمت اول برای فصل دوم تمدید شد. این به عنوان تعداد کل بینندگان برای قسمت اول سریال Last of Ace اتفاق افتاد نیل دراکمن و کریگ مازن به 22 میلیون نفر رسید.

صبح دوشنبه سومین قسمت از فصل اول سریال The Last of Us با عنوان Long Long Time پخش می شود.

رضایت 97 درصدی منتقدان از فصل اول The Last of Us بر اساس نقدهای ثبت شده در Rotten Tomatoes و افزایش بی سابقه 22 درصدی بیننده قسمت دوم نسبت به قسمت اول را می توان یکی از موفقیت هایی دانست که شانس حضور در قسمت دوم را نشان داد. Last of Us برای فصل دوم تمدید می شود.

هالیوود ریپورتر می گوید که بر اساس بحث های قبلی کریگ مازن، به نظر می رسد که فصل دوم زمان را تلف نمی کند و به سرعت به سراغ اقتباس از The Last of Us Part II خواهد رفت. مازن، خالق مینی سریال چرنوبیل، درباره پایان ساخت فصل دوم گفت: من از نیل دراکمن و HBO برای همکاری با یکدیگر بسیار سپاسگزارم. من حتی بیشتر از میلیون ها نفری که در این سفر به ما پیوستند سپاسگزارم. تماشاگران این فرصت را به ما دادند تا داستان را ادامه دهیم. به‌عنوان طرفدار شخصیت‌ها و دنیایی که نیل و ناتی داگ خلق کرده‌اند، نمی‌توانم هیجان‌زده‌تر از این باشم که دوباره در آن شیرجه بزنم. [در قصه] آماده باش”.

بخوانید  بازیگران House Of The Dragon در ویدیوی جدید طرف‌دار هستند