آنچه باید در مورد میراث هاگوارتز بدانید | گروه بندی، طلسم ها و تاریخچه

بازدید از سالن ها و راهروهای هاگوارتز و حتی دنیای خارج از این مدرسه جادوگری، آرزوی سال هاست که بسیاری از طرفداران هری پاتر. بازی میراث هاگوارتز تا حد زیادی بر اساس همین ایده است و به گفته سازندگان، هماهنگی زیادی با دنیای جادوگری جی کی رولینگ دارد. در این ویدیو همچنین توضیح می دهیم که چگونه با قبولی در آزمون گروهی گروه خود را به بازی بیاورید.

حامی این سایت ویدیویی موبوگیفت و می توانید گیفت کارت های معتبر را در این سایت خریداری کنید

ویدیوها را در یوتیوب تماشا کنید

در این ویدئو، در مورد تمام نکاتی که باید قبل از خرید و تجربه میراث هاگوارتز بدانید صحبت می کنیم.

میراث هاگوارتز 100 سال قبل از وقایع کتاب ها و فیلم های هری پاتر می گذرد. بنابراین در حالی که نباید انتظار دیدن چهره های آشنای زیادی را داشته باشید، اما با دنیایی آشنا و همچنین عناصر جادویی فراوانی روبرو خواهیم بود که به نوبه خود جذاب به نظر می رسند.

بسته به پلتفرمی که بازی در آن منتشر خواهد شد، تاریخ های انتشار متفاوتی داریم. اولین تاریخ عرضه برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل نهم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس مصادف با 21 بهمن 1401 است. پس از آن، نوبت به کنسول های نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می رسد. این بازی در تاریخ 15 آوریل 1402 بر روی این کنسول ها عرضه خواهد شد و در نهایت در تاریخ 3 آگوست 1401 شاهد عرضه این بازی بر روی نینتندو سوییچ خواهیم بود.

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به 4 اسلحه فرنچایز مرده