تاریخ شروع انیمیشن Solo Leveling اعلام شد. انتشار تریلر جدید


با انتشار تریلر جدید و اعلام جزئیات جدید، سرانجام تاریخ شروع انیمه Solo Leveling تایید و اعلام شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع انیمه Solo Leveling اعلام شد. انیمه Solo Loveling در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۶ دسامبر ۱۴۰۲) در Crunchyroll پخش خواهد شد. همچنین مشخص شد که هیروکی سووانو و فردا سپس می توانید تریلر جدید انیمه Solo Leveling را تماشا کنید که حاوی تصاویر جدیدی از این انیمه است:

دانلود از آپارات

در مانگا و انیمه Solo Leveling، شکارچیان، انسان هایی با توانایی های جادویی، باید با هیولاهای مرگبار مبارزه کنند تا از نسل بشر در برابر نابودی خاص محافظت کنند. یک شکارچی بدنام ضعیف به نام سونگ جین وو خود را در یک مبارزه بی پایان برای بقا می بیند. یک روز، پس از زنده ماندن کمی از یک سیاهچاله بسیار قدرتمند، یک برنامه مرموز به نام System او را به عنوان تنها بازیکن خود انتخاب می کند و به او توانایی کمیاب برای افزایش قدرت خود می دهد.

سپس سانگ برای کشف اسرار سیاه چال ها و منبع واقعی قدرت های خود به سفر می رود، اما در طول مسیر باید با دشمنان مختلفی از جمله انسان ها و هیولاها مبارزه کند. انیمیشن Solo Luling اقتباسی از مانگایی به همین نام توسط Chogong است که در 14 قسمت نوشته شده و بین سال های 2018 تا 2021 منتشر شده است. Studio A-1 Pictures تولید انیمه Solo Leveling را بر عهده دارد و شانسوکی ناکاشیگا کارگردانی آن را بر عهده دارد. و نوبورو کیمورا نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارد.

بخوانید  7 بازی دیگر از PS Plus Extra و Premium باقی مانده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر