زمان تقریبی فصل چهارم انیمیشن Demon Slayer با انتشار تریلر مشخص شد


Ufotable یک تریلر منتشر کرده است تا مشخص کند چه زمانی می توانیم منتظر فصل چهارم انیمه Demon Slayer باشیم.

خرداد امسال بود که انیمه Demon Slayer رسما برای فصل چهارم تمدید شد و حالا در آخر اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت انیمه قاتل شیطان مشخص شد. Ufotable تایید کرده است که فصل چهارم انیمه Demon Slayer در بهار 2024 پخش خواهد شد، اما هنوز برنامه مشخص تری اعلام نشده است. با این حال، تریلر و پوستری از این انیمه برای آماده سازی طرفداران برای شروع بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Hashira Training Arc منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

تریلر تبلیغاتی انیمه Demon Slayer فصل 4 را در YouTube تماشا کنید

اولین پوستر انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Hashira Training Arc

علاوه بر این، مشخص شد که قسمت افتتاحیه فصل چهارم انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba یک فیلم ویژه یک ساعته خواهد بود. علاوه بر این، طرفداران انیمه Demon Slayer می توانند منتظر اولین قسمت از Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Hashira Training Arc و همچنین قسمت یازدهم قوس داستانی Swordsmith Village باشند که در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) در ژاپن منتشر می شود. 13. 23 (4 مارس) در ژاپن در آمریکای شمالی و چندین کشور دیگر منتشر خواهد شد.

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در 26 قسمت تولید و پخش شد، سپس فصل دوم انیمه Demon Slayer در 18 قسمت تولید شد که پس از 7 قسمت اول Arc Narrative Mugen Train و قسمت دیگر پخش شد. 11 قسمت از قوس داستانی Entertainment District. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز بر اساس قوس داستانی Swordsmith Village تولید شد که 11 قسمت را در بر می گرفت. مانگای Demon Slayer توسط Koyoharu Gotuge ساخته شد و اولین بار در سال 2016 پخش شد. این مانگا در سال 2020 به پایان رسید و تاکنون 150 میلیون نسخه از مانگای Devil Slayer به فروش رسیده است.

بخوانید  همکاری جیسون موموآ و اسکار آیزاک در فیلم در دستان دانته
تحریریه مجله بازی یک گیمر