تأخیر 65 فیلم با آدام درایور

اسکات بک و برایان وودز آنها کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی فیلم 65 را بر عهده داشتند که بیشتر به خاطر نویسندگی فیلم A Quiet Place و کارگردانی فیلم اسلشر Haunt در سال 2019 شناخته می شوند. آدام درایور ستاره جنگ ستارگان، آریانا گرینبلات ستاره فیلم عشق و هیولا و کلوئه کلمن ستاره جاسوس من در این فیلم بازی می کنند.

فاندانگو اعلام کرد که فیلم ترسناک علمی تخیلی 65 سونی پیکچرز یک هفته به تعویق افتاده است.

در خلاصه داستان فیلم علمی تخیلی 65 آمده است: “پس از یک حادثه فاجعه بار در سیاره ای ناشناخته، خلبان میلز (با بازی آدام درایور) به سرعت متوجه می شود که در واقع 65 میلیون سال پیش در زمین به دام افتاده است. اکنون میلز و یک بازمانده دیگر به نام کوآ (با بازی آریانا گرینبلات) باید یک نبرد حماسی برای بقا در سرزمینی ناشناخته پر از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ آغاز کند و از تنها شانس بقای خود استفاده کند.

سام ریمیکارگردان Doctor Strange در Multiverse of Madness از Raimi Productions، Scott Beck و Brian Woods از Beck/Woods، زینب عزیزی و دبی لیبلینگ آنها به عنوان تهیه کننده برای فیلم 65 کار می کنند. این فیلم نشان دهنده همکاری دیگری برای اسکات بک و برایان وودز با سم ریمی است که با هم در سری 50 State of Fright کار می کردند. دنی الفمن موسیقی این رازآلود و داگلاس مریفیلد او مسئول تولید اجرایی آن است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که شرکت Fandango تعویق کوچکی برای فیلم 65 (شصت و پنج) با نقش آفرینی دارد. آدام درایور، آریانا گرینبلات و کلویی کولمن مطلع. این فیلم علمی تخیلی ترسناک از سونی پیکچرز در ابتدا برای اکران در 10 مارس 2023 (19 مارس 1401) برنامه ریزی شده بود، اما اکنون یک هفته به تعویق افتاده است و در 17 مارس 2023 (26 مارس 2023) به صفحه نمایش بزرگ نمایش داده می شود. 1401) به سینما خواهد رفت

بخوانید  Alan Wake 2 با این که یک بازی ترسناک بقای کارآگاهی عجیب و غریب است، از بین نمی رود
تحریریه مجله بازی یک گیمر