عرضه New Game Plus بر روی بازی God of War Ragnarok در بهار 2023

God of War Ragnarok یکی از بهترین آثار پلی استیشن است که به راحتی قادر است 10 ساعت گیم پلی را برای جویندگان جایزه پلاتینیوم، همه آزمایش کنندگان محتوا و غیره ارائه دهد. با این حال، اگر همه این کارها را قبلا انجام داده اید و همچنان در جستجوی محتوای جدید هستید، خبر خوبی برای شما داریم. اریک ویلیامز قبلا اعلام کرده بود که تیم سازنده ایده گسترش بازی را به طور کامل رد نمی کند، اما نباید انتظار داشت بسته الحاقی منتشر شود.

God of War 2018 نیز از الگوی مشابهی پیروی کرد و ویژگی New Game Plus را چندین ماه پس از عرضه بازی با به‌روزرسانی رایگان در اختیار بازیکنان قرار داد. این به روز رسانی همچنین تغییرات و محتویات زیادی از جمله گزینه های سفارشی سازی جدید، مجموعه زره ها و الگوهای جدید حمله دشمن را به همراه داشت. هنوز مشخص نیست که آپدیت God of War Ragnarok شامل چنین عناصری می شود یا خیر.

استودیو سانتا مونیکا تایید کرده است که گزینه New Game Plus اوایل سال آینده به بازی God of War Ragnarok اضافه خواهد شد.

استودیو سانتا مونیکا اخیراً در توییت جدیدی تأیید کرد که God of War Ragnarok ویژگی بسیار درخواستی New Game Plus را به عنوان یک به روز رسانی رایگان در بهار 2023 دریافت خواهد کرد. اگر بازی را کامل کنید، می توانید با تمام مهارت های قبلی خود ماجراجویی جدیدی را شروع کنید. سلاح ها، آیتم ها و حملات. سانتا مونیکا می گوید که جزئیات بیشتری در مورد گزینه New Game Plus با طرفداران نزدیک به انتشار به اشتراک خواهد گذاشت.

بخوانید  با شرکت در مسابقه زومیت برنده خوش شانس 3 گوشی همراه باشید
God of War Ragnarok در هفته اول انتشار خود 5.1 میلیون نسخه فروخت و به پرفروش ترین بازی پلی استیشن شخص اول تبدیل شد. این بازی اکشن ماجراجویی در The Game Awards 2022 نیز درخشید و جوایز متعددی مانند بهترین طراحی صدا، بهترین داستان سرایی، بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن/ماجراجویی را از آن خود کرد. God of War Ragnarok اخیراً حالت Photo را اضافه کرده است.