سرنوشت موت ویلیامز با بازی شیا لبوف در ایندیانا جونز 5 را فاش کنید

جیمز منگولد اخیراً در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی تأیید کرد که موت ویلیامز در ایندیانا جونز و Dial of Destiny حضور نخواهد داشت، اما مخاطبان می‌دانند چه بر سر او آمده است. اگرچه شیا لبوف در پنجمین فیلم ایندیانا جونز بازی نخواهد کرد، اما هریسون فورد به همین ترتیب جان ریس دیویس، آنتونیو باندراس، پل فیبی والر، توماس کرچمن، رنه ویلسون شانت، میکلسن های من و بوید هالبروک آنجا حضور دارند.

ظاهرا استیون اسپیلبرگ از کارگردانی ایندیانا جونز 5 کنار رفت تا نسل جدیدی از فیلمسازان بتوانند این فرانچایز محبوب را ادامه دهند. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل آنها به همراه استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده این پروژه کار می کنند جان ویلیامز به تولید موسیقی بازگشته است. چهار قسمت اول ایندیانا جونز مجموعاً نزدیک به 2 میلیارد دلار فروش داشت که موفقیت بزرگی برای این مجموعه محسوب می شود.

اگرچه عموماً از فیلم ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین به عنوان بدترین فیلم این مجموعه یاد می شود، اما این اثر با فروش 790 میلیون دلاری در گیشه چندان بد عمل نکرد و طرفداران خود را دارد. با این حال، بدون بازگشت شایا لباف بازی در نقش موت ویلیامز در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت) باعث ناراحتی طرفداران نشد.

جیمز منگولد، کارگردان نامزد اسکار برای فیلم Logan، کارگردانی ایندیانا جونز و Dial of Fate را بر عهده داشت و با به جز باترورث و جان هنری باترورثفیلمنامه نویسان فورد و فراری فیلمنامه را نوشته اند. استیون اسپیلبرگ او سال ها برای کارگردانی ایندیانا جونز 5 در نظر گرفته شد، اما سال گذشته کارگردانی این پروژه را رها کرد.

بخوانید  Twitch پس از اعتراض به دلیل تغییرات محتوای مارک، عذرخواهی می کند

موت ویلیامز در ایندیانا جونز 4 به عنوان پسر ایندیانا جونز و ماریون ریونوود معرفی شد. بسیاری از طرفداران حدس می زدند که این شخصیت جایگزین پدرش در فیلم های آینده ایندیانا جونز شود. با این حال، این هرگز اتفاق نیفتاد و هریسون فورد ماجراجویی دیگری را در ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت انجام داد. جیمز منگولد آغاز خواهد شد و برای اکران در 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است.

جیمز منگولد در مصاحبه ای با EW اعلام کرد که طرفداران مکان حضور موت ویلیامز در ایندیانا جونز 5 با بازی شیا لبوف را خواهند دانست.