سری بازی های Gran Turismo سونی 90 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت

در Gran Turismo 7 با هم مسابقه دهید

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

طبق گفته سونی، مجموع فروش سری Gran Turismo از 90 میلیون دستگاه در سراسر جهان فراتر رفته است.

تقریباً از زمان ایجاد برند پلی استیشن توسط سونی، سری Gran Turismo با آن همراه بوده است. اگرچه طی چند سال گذشته شاهد ایجاد و گسترش فرنچایزهای مختلف توسط سونی بودیم، اما استودیوی Digital Polyphony همواره با انتشار نسخه های متعدد توانسته است سری Gran Turismo را زنده نگه دارد و این سری هم اکنون یکی از موفق ترین و محبوب ترین هاست. آی پی ها از پلی استیشن

Gran Turismo 7 امسال بر روی کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شد و بدون شک باعث افزایش فروش قابل توجهی برای این سری شد. با این حال، استودیو سازنده هنوز آمار دقیقی از فروش این بازی منتشر نکرده است. کازونوری یامائوچیرئیس Polyphony Digital و خالق Gran Turismo اعلام کرده است که در حال بررسی امکان انتشار Gran Turismo 7 بر روی رایانه شخصی با سونی است.

با توجه به محبوبیت Gran Turismo در بین طرفداران سبک مسابقه ای Saber، جای تعجب نیست که این سری همچنان به فروش خوبی ادامه می دهد و به نظر می رسد اخیراً به یک نقطه عطف تجاری بزرگ رسیده است. اخیراً، سونی و Polyphony Digital در یک پست بلاگ پلی استیشن در بیست و پنجمین سالگرد انتشار اولین بازی مسابقه ای Gran Turismo در ژاپن اعلام کردند که سری Gran Turismo اکنون بیش از 90 میلیون نسخه پخش کننده در جهان فروخته است. این بدان معناست که این مجموعه تا به امروز پرفروش‌ترین مجموعه شخص اول پلی‌استیشن است.

بخوانید  مایکروسافت Dune: Part 2 را با یک کنترلر شناور بی نظیر جشن می گیرد