بهین انبار آرا; کارخانه تولید قفسه های فلزی

قفسه بندی فلزی انبار در انبارهای صنعتی و نیمه صنعتی نقش اصلی را ایفا می کند و در سهولت دسترسی به کالاها و سفارشات در انبار تاثیر بسزایی دارد. بهترین فروشگاه رای کارخانه تولید قفسه فلزی انبار مطابق با استانداردهای جهانی سفارشی شده است. این مجموعه انواع قفسه های پالت و دستی را با مواد فلزی مقاوم و بر اساس اصول ایمنی طراحی و تولید می کند.

تولید کننده انواع قفسه انبار

عکسی از قفسه های خودکششی

قفسه بندی خودکششی

بسته به نوع و اندازه محموله ها و کالاها، نحوه جابجایی آنها در انبار متفاوت است. مثلا گاهی با پالت فلزی با استفاده از لیفتراک جابجا می شود و قفسه های مورد استفاده برای آنها ساختار خاصی دارند. برخی از قفسه های پالت تولید شده در بهین انبار شامل گزینه های زیر می باشد:

قفسه بندی پالت

برخی از گروه های قفسه های فلزی تولید شده در بهین انبار آرا عبارتند از:

ساخت قفسه پالت فلزی

کارخانه قفسه بندی فلزی انبار آرا انبار بهین انبار یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین مراکز در زمینه تولید قفسه و ظروف نگهداری و جابجایی بار و مواد می باشد. محصولات این مجموعه با استانداردهای جهانی تولید شده و شامل انواع قفسه پالت، قفسه بندی دستی و قفسه بندی شاخه می باشد.

قفسه های پیچ و مهره ای یکی از قدیمی ترین انواع قفسه های ذخیره سازی هستند که در بسیاری از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این قفسه ها از ته و زوایای فلزی گالوانیزه سوراخ دار تشکیل شده است که توسط پیچ و مهره به هم متصل می شوند. مونتاژ و جداسازی قفسه توری سیمی در زمان کوتاه و بدون نیاز به ابزار صنعتی انجام می شود و ارتفاع آنها با توجه به نوع و ابعاد محصول قابل تنظیم است.

قفسه های محکم روی زمین

از جمله قفسه های فلزی بهین انبار آرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بخوانید  آیا می توانیم از بدن بیولوژیکی خود به یک کامپیوتر حرکت کنیم؟

قفسه پیچ و مهره ای

بارهای چیده شده روی پالت ها با لیفتراک از انتهای تونل تا ابتدای تونل در این قفسه ها قرار می گیرند و به همین ترتیب خارج می شوند. عرض و عمق تونل این قفسه ها با توجه به ابعاد پالت تعیین می شود و با توجه به شرایط انبار قابل تغییر است.

تولید قفسه فلزی برای چمدان دستی

بهین انبار آرا یکی از تیم های مجرب در زمینه طراحی و تولید قفسه های فلزی می باشد که ترکیبی از تنوع زیاد، کیفیت و قیمت مناسب می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه طراحی قفسه بندی سفارشی است. پس از بازدید کارشناسان از محیط انبار و بررسی دقیق نوع، تعداد، اندازه و وزن کالاها و ماشین آلات موجود در انبار، در نهایت قفسه مناسب با ابعاد استاندارد را طراحی و تولید می کند.

علاوه بر این، انبار بهینه کارخانه تولید قفسه نیم طبقه فلزی شرق این سازه ها نیم طبقه های پیش ساخته هستند که در زمان بسیار کوتاهی در انبار نصب می شوند و بدون نیاز به مصالح ساختمانی فضای انبار را به چند طبقه تقسیم می کنند. در طبقات این سازه ها می توان قفسه های دیگری را قرار داد یا برای ایجاد فضای اداری انبار استفاده کرد.

تولید کانتینر جهت نگهداری و جابجایی کالا و کالا

کارخانه تولید قفسه فلزی انبار “بهین انبار آرا” یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین مراکز در زمینه تولید قفسه و ظروف نگهداری کالا و مواد می باشد. این مجموعه انواع قفسه های پالت و دستی را با مواد فلزی مستحکم طراحی و تولید می کند.

تصویری از قفسه فلزی

قفسه راهرو باریک

قفسه پالت بهین انبار با فلزات سنگین ساخته شده و مواد خورنده و شیمیایی موجود در محیط باعث تخریب و پوسیدگی بدنه و سایر اجزای آن نمی شود. این قفسه ها گزینه ای کاربردی در انبار کارخانجات مواد غذایی، دارویی و بهداشتی، انبار لوازم یدکی و انبار کارخانجات صنعتی و نیمه صنعتی و فروشگاه های بزرگ می باشد.

بخوانید  28 جالبترین Droids جنگ ستارگان، رتبه بندی شده

قفسه پالت راک یکی از کاربردی ترین انواع قفسه است که مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند تا 16 متر سوله انباری را طبقه بندی کند. از این قفسه ها برای سازماندهی بارهای پالت استفاده می شود و از نظر عمق دهانه و عرض آن می توان تنوع زیادی را مشاهده کرد. بسته به نوع بار می توانید قفسه هایی با دهانه های 135، 270، 330 و 390 خریداری کنید که عمق 90، 100 و 110 سانتی متر دارند.

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

قفسه بندی کف سنگین یا قفسه بندی پانل سنگی قفسه بندی فلزی ثابتی است که در چندین طبقه قابل استفاده است و چینش بار فقط به نیروی انسانی انجام می شود. در هر طبقه از این قفسه چندین ردیف و طبقات قفسه های دیگر وجود دارد و بار در آنجا قرار می گیرد. برای کفپوش نیز از ورق های فلزی سنگین استفاده می شود و برجستگی های روی آن مانع از سر خوردن افراد و سقوط محموله و کالا می شود.

در کارخانه تولید قفسه فلزی بهین انبار، قفسه راهرو باریک در ابعاد مختلف تولید می شود. این قفسه ها شباهت زیادی به پالت راک دارند و تنها تفاوت آنها در نحوه چیدمان قفسه است. از قفسه های راهروی باریک برای انبارهایی با فضای داخلی محدود استفاده می شود. زیرا عرض راهروهای این قفسه ها کمتر از حد استاندارد در نظر گرفته می شود و بارگیری با ماشین هایی مانند ریچ تراک انجام می شود.

علاوه بر قفسه های فوق، در این مجموعه انواع قفسه ها نیز برای ساماندهی بارهای انشعاب تولید می شود. این قفسه ها که با نام های Wire Racks و County Rock Racks شناخته می شوند، گزینه مناسبی برای نگهداری میلگرد، حصیر، لوله، ام دی اف و موارد مشابه هستند. به دلیل ساختار طناب و رول این انبارها، قفسه های آنها دارای بازوهای فلزی می باشد. بار روی بازوهای فلزی قرار می گیرد و دسترسی به هر یک مستقیم است.

بخوانید  تریلر Like a Dragon: Infinite Wealth موفقیت حیاتی بازی را نشان می دهد

در برخی از انبارها به دلیل سبک بودن بار و کالا، چیدمان به صورت دستی و بدون نیاز به ماشین آلات انجام می شود. در این صورت ارتفاع قفسه ها نباید خیلی زیاد باشد تا دست نیروهای انسانی به طبقات بالای قفسه برسد و مزاحمتی ایجاد نشود. قفسه های باری دستی، قفسه های فلزی سبک هستند و در انبارها، فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی کارخانه هاف استفاده می شوند و برخی از آنها در انبارهای خانگی نیز استفاده می شوند.

قفسه های خودکششی یا قفسه های محرک یکی از قفسه های زیر مجموعه قفسه راک می باشد که در انبارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که فضای داخلی انبار محدود باشد و تعداد کالاها و کالاها زیاد باشد می توان از این قفسه ها استفاده کرد. در چیدمان قفسه خودرو، تمام راهروها برداشته شده و یک تونل در داخل ساختار قفسه ایجاد می شود. این تونل برای سازماندهی بارهای پالت استفاده می شود.

پله های فلزی برای تسهیل حرکت بین طبقات تکیه گاه های پانل سنگی نصب می شوند. لازم به ذکر است که این قفسه ها در مدل های سنگی کف سبک و سنگین تولید می شوند که از نظر استحکام متفاوت هستند.

سایر قفسه های فلزی کارخانه بهین انبار آرا

در انبارها علاوه بر قفسه های انبار از ظروف مخصوص نیز برای نگهداری و جابجایی کالا استفاده می شود. شرکت بهین انبار آرا نیز در تولید این ظروف فعال بوده و انواع جعبه های پلاستیکی نگهداری، جعبه های پالت، پالت های تخت، بشکه ها و پالت های لاستیکی را با مواد سنگین و استاندارد تولید می کند.

نتیجه

تحریریه مجله بازی یک گیمر