لغو کونگ فو و وینچسترها توسط The CW

شبکه تلویزیونی CW اخیراً بیانیه جدیدی منتشر کرده است که می گوید: “در نتیجه بررسی شبکه CW، ما مجبور شدیم تصمیمات سختی را در مورد برنامه برنامه بگیریم. از شرکای ما در برادران وارنر، بازیگران و خدمه کونگ فو و وینچسترها به خاطر کار سخت، خلاقیت و فداکاری شان تشکر می کنیم.”

The Winchesters “The Untold Epic Story” داستان جان و مری وینچستر، والدین دو شکارچی شیطان به نام‌های سم و دین را روایت می‌کند که همه چیز را به خطر می‌اندازند تا عشق خود و کل جهان را نجات دهند. تاریخچه این سریال از دیدگاه دین با بازیگری جنسن اکلس گفته می شود او به عنوان یکی از تهیه کنندگان این اسپین آف کار می کرد.

در میان اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که CW سریال کونگ فو را پس از 3 فصل و سریال The Winchesters، پیش درآمد Supernatural را پس از یک فصل لغو کرد.

شبکه CW از لغو سریال کونگ فو پس از 3 فصل و سریال The Winchesters پس از 1 فصل خبر داد.

CW اخیرا Walker: Independence را کنسل کرد. هنوز سرنوشت سریال All American: Homecoming، سریال Superman and Lois و سریال Gotham Knights مشخص نیست، اما به احتمال زیاد خبرهای خوبی نیز شنیده نخواهد شد.

ریبوت سریال کونگ فو ماجراهای نیکی شن (با نقش آفرینی اولیویا لیانگ) که تحت تأثیر یک چهارم زندگی خود از دانشگاه بازنشسته می شود و سفر سرنوشت سازی را به صومعه ای دورافتاده در چین آغاز می کند. نیکی پس از بازگشت به سانفرانسیسکو متوجه می شود که زادگاهش درگیر جنایت و فساد است و والدینش به نام جین (بازیگر) پایان نامه ما) و مایلی (با بازی تون کانگ هوآ) تحت سلطه گروهی از جنایتکاران چینی هستند.

بخوانید  کارگردان The Conjuring 4 فاش کرد