بهترین بازی های نینتندو سوییچ 2022

در حوزه بزرگ‌ترین فرنچایزهای نینتندو، امسال سالی بود که ورودی‌های غیرعادی داشت. Mario + Rabbids: Sparks of Hope به همکاری عجیب و غریب بازی تاکتیکی بین نینتندو و یوبی سافت با نتایج استثنایی بازگشت. و Pokemon Legends: Arceus یک انحراف بزرگ از فرمول معمول پوکمون بود و به ترسیم مسیر جدیدی کمک کرد که تا حدی شاهد تکرار آن در Pokemon Scarlet and Violet بودیم که اواخر همان سال منتشر شد.

با این حال، نینتندو از تأخیر مصون نبود، و همین امر باعث شد برخی از بازی‌ها از پنجره انتشار 2022 خارج شوند. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – که قبلاً به طور غیررسمی با نام Breath of the Wild 2 شناخته می‌شد – به ماه می سال 2023 به تعویق افتاد. در یک چرخش غیرقابل پیش‌بینی وقایع، نینتندو در آخرین لحظه تصمیم گرفت تا انتشار Advance Wars Reboot Camp را با توجه به جنگ در حال انجام در اوکراین به‌طور نامحدود به تاخیر بیندازد. یکی از این بازی‌ها یا هر دو یکی از موردانتظارترین بازی‌های ما هستند و به خوبی می‌توانستند به این فهرست راه پیدا کنند.

بازی‌هایی مانند Kirby و Switch Sports برای برخی از برندهای محبوبی که خیلی به نام‌های بزرگ‌تری مانند ماریو یا زلدا اعتماد نداشتند، تماس‌های خوبی بودند. Xenoblade Chronicles RPG عظیم دیگری را برای این پلتفرم مشخص کرد که به عنوان مقصدی برای اجرای حماسه در حال حرکت شناخته شده است.

علی‌رغم این موانع، سال فوق‌العاده قوی برای نینتندو سوییچ بود، با مجموعه‌ای از بازی‌ها که شما را در سال جدید به‌صورت داک و دستی نگه می‌دارد.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم «خالق». قدرت ذن