آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

ورود به سایت صرافی و انتخاب گزینه ثبت نامدر قدم اول وارد سایت رسمی کوکوین () شوید و سپس بر روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید. به همین دلیل اکثر معامله گران ایرانی پس از حواشی به وجود آمده در بایننس تصمیم به جا به جایی به صرافی کوکوین گرفتند. چرا که این صرافی از نظر خدمات شباهت های بسیاری با بایننس دارد و حجم معاملات و تنوع توکن ها در آن قابل قبول است. کوکوین به عنوان یکی از صرافی های معتبر از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون، با هیچ مشکل خاصی مواجه نشده است.

آموزش انتقال دارایی از حساب تریدینگ به حساب اصلی در صرافی کوکوین

پس از اعمال قوانین سختگیرانه احراز هویت در صرافی بایننس، یکی از بهترین جایگزینها برای ایرانیان آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین با موبایل صرافی کوکوین میباشد. صرافی کوکوین رتبه چهارم محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال را دارا بوده و کاربرانی فعال در تمام دنیا دارد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت صرافی کوکوین برای ایرانیان عدم نیاز به احراز هویت با کارت شناسایی میباشد. اگر در ثبتنام بایننس مشکل دارید، میتوانید با ثبت نام در صرافی Kucoin همچنان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. در ادامه آموزش صرافی کوکوین با موبایل لازم است به یک نکته مهم اشاره کنیم.

آموزش صرافی کوکوین + ثبت نام و ترید در کوکوین با عکس و فیلم

شما از طریق انتخاب این گزینه به صفحه تنظیمات امنیت حساب وارد شده و می‌توانید تنظیمات لازم را اعمال کنید. لازم به ذکر است که امکان احراز هویت برای ساکنین ایران وجود ندارد و این صرافی از آنها پشتیبانی نمی‌کند. پس از وارد کردن ایمیل گزینه Send Code را بزنید تا کد تایید به ایمیل‌تان ارسال شود.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty ویرگول | 1gamer

– وارد کردن اطلاعات خود

در صرافی کوکوین ، می‌توانید Pay Fee را با KCS فعال کنید تا از ۲۰٪ تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار شوید. کارمزد معاملات اسپات صرافی کوکوین از ۰.۱٪ شروع می شود. می توانید با نگه داشتن KCS یا افزایش حجم معاملات خود، کارمزد معاملات خود را کاهش دهید. تنظیمات امنیتی را پیدا کنید، روی “Setting” کلیک کنید و سپس روی “Send Code” کلیک کنید، یک کد تایید ایمیل به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می شود. برای شروع کار خود با صرافی کوکوین KuCoin، باید یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو

هرچقدر که حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، معاملات شما در آن صرافی بهبود و سرعت بیشتری پیدا می‌کند. قرار گرفتن این صرافی در میان 6 صرافی برتر در این وب‌سایت یک نشانه خیلی خوب برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گرانی است که قصد استفاده از این صرافی را دارند. در اینجا یک رمز 6 رقمی انتخاب کنید و در کادر مربوطه وارد کنید و سپس روی گزینه Confirm بزنید. تو معاملات فیوچرز با لورج ۱۰ زمانی که تو سود هستم بعد از بستن معامله، کمتر از اون سودی که محقق شده برام نشون داده میشه. همان طور که گفتیم، در کوکوین برای فعال‌کردن تأیید هویت دو عاملی، هم می‌توان از پیامک استفاده کرد و هم از نرم‌افزار «Google Authenticator».

به عنوان مثال پایه معاملاتی نیز می‌تواند اتریوم و یا بیت کوین باشد. در تب Spot یا نقدی، بازارها در قسمت پایین قابل مشاهده نخواهند بود و می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌های مختلف، بازارهای مورد نظر خود را پیدا کنید. بهتر است برای آشنایی بیشتر با صرافی کوکوین از صفحه اصلی آن شروع کنیم. این صرافی یک بستر امن و معتبر برای خرید و فروش ارزهای رمزنگاری را فراهم کرده است. Stop market یا توقف ضرر، در این معامله کاربر می‌ تواند معین کند اگر قیمت ارز دیجیتال موردنظر از یک قیمت خاص رد شد به‌ صورت اتوماتیک معامله متوقف شود.

بخوانید  همه چیز درباره کالاف دیوتی وارزون موبایل !در رویال جم | 1gamer