بندیکت کامبربچ تایید کرد که در نقش دکتر استرنج در فیلم آینده مارول بازمی گردد


بندیکت کامبربچ در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که سال آینده برای ایفای نقش دکتر استرنج در فیلمی از دنیای سینمایی مارول جلوی دوربین خواهد رفت.

پس از پایان فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness و نقش بسته شدن چشم سوم روی سر دکتر استرنج و ورود شارلیز ترون، ماجراجویی بعدی این شخصیت محبوب در دنیای سینمایی مارول هنوز مشخص نشده است، اما حالا طبق گفته آخرین اخبار سینما و تلویزیونطرفداران دکتر استیون استرنج احتمالا می توانند منتظر داستان بعدی این شخصیت باشند. بندیکت کامبربچ، بازیگر سریال Doctor Strange در مصاحبه ای با سری JW3 تایید کرد که به زودی این نقش را در MCU بازی خواهد کرد.

کامبربچ اطلاعات زیادی را به اشتراک نگذاشت و تنها تایید کرد که در سال آینده در فیلمی از دنیای سینمایی مارول در نقش دکتر استرنج بازی خواهد کرد. در حال حاضر، ساخت فیلم Doctor Strange 3 به طور رسمی تایید نشده است و با توجه به اینکه Avengers: The Kang Dynasty تا سال 2026 به تعویق افتاده است، نباید انتظار داشته باشیم که فیلمبرداری آن در سال 2024 آغاز شود و بعید است قبل از سال 2025 شروع شود.

بندیکت کامبربچ با چهره ای آشفته در نقش دکتر استرنج در خیابان در فیلم دکتر استرنج در چند جهان جنون

در هر صورت اولین گزینه می تواند فیلم Fantastic Four باشد که قرار است در اوایل سال 2024 وارد دوربین ها شود، اما هنوز در این مورد تردید وجود دارد. گزینه دوم و محتمل تر فیلم Blade است که ممکن است برای حضور دکتر استرنج در این فیلم منطقی باشد. زیرا بسیاری بر این باورند که مارول در حال آماده سازی صحنه برای فیلم پسران نیمه شب است، جایی که شخصیت هایی مانند دکتر استرنج و بلید بخشی از گروه پسران نیمه شب هستند..

بخوانید  The Resident Evil 4 Remake Is $40 At Amazon

در هر صورت، اعتصاب نویسندگان ادامه دارد و وضعیت بسیاری از آثار در دنیای سینمایی مارول به همین دلیل نامشخص و نامشخص است. بندیکت کامبربچ اخیرا در فیلم هایی چون پایانی که از آن شروع می کنیم، داستان شگفت انگیز هنری شوگر اثر وس اندرسون و کتاب کلارنس بازی کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر