مدیر بازی تأیید می کند که WoW به تنهایی ارز پست معاملاتی را نمی فروشد



یون هازیکوستاس، کارگردان بازی WoW تایید کرد که World of Warcraft بازی Trader’s Tender را به عنوان یک محصول مستقل نمی فروشد.

اواسط ژوئن، هواداران واوهد مجموعه‌ای از آیکون‌ها را نشان می‌دهد که مقادیر مختلفی از Trader’s Tender را نشان می‌دهد، ارز ویژه‌ای که برای خرید لوازم آرایشی چرخشی از طریق Trading Post که اخیراً در بازی معرفی شده است استفاده می‌شود. با تعداد زیادی نماد مختلف در مقادیر مختلف که به عنوان بخشی از دیتامین عمومی منتشر شده است، بسیاری از طرفداران نگران بودند. که توسعه دهنده بلیزارد به دنبال تبدیل Trading Post به یک فروشگاه ریز تراکنش‌های دیگر و Trader’s Tender به ارز ممتازی بود که می‌توان آن را با پول واقعی خریداری کرد. مناقصه معامله گر در حال حاضر عمدتاً با ورود به سیستم یک بار در ماه و انجام فعالیت های ماهانه مختلف در بازی به دست می آید، که بازیکنان می ترسند از توانایی خرید مستقیم ارز ناراحت شوند.

Hazzikostas در صحبت با GameSpot، برخی از سردرگمی‌های مربوط به دیتامین را برطرف کرد. او قطعاً گفت که هیچ برنامه ای برای فروش مناقصه معامله گر به عنوان یک محصول مستقل وجود ندارد. با این حال، تیم فکر می کند منطقی است که مقادیر متفاوتی از Trader’s Tender را به عنوان بخشی از بسته های مختلف، مانند نسخه های Expansion Deluxe ارائه دهیم. همانطور که Hazzikostas اشاره کرد، بازیکنانی که آخرین الحاقیه Dragonflight WoW را خریداری کردند، یک بار جایزه 500 Trader’s Tender دریافت کردند. بلیزارد احتمالاً در آینده به انجام کاری مشابه فکر خواهد کرد.

بخوانید  ۷ روز تجربه رایگان پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم

Hazzikostas گفت: “در گذشته، ممکن بود ما به عنوان بخشی از یک نسخه لوکس یا یک جکپات، یک حیوان خانگی خاص از طراحی خود را ارائه دهیم.” “خب، بسیاری از بازیکنان آن را تماشا می کنند [pet] و بگویید “من ظاهر این را دوست ندارم، این زیبایی شناسی به نظر من لنگ است.” اما اکنون ابزار جدیدی به شکل مناقصه داریم که به بازیکنان به طور بالقوه حق انتخاب بیشتر و عاملیت بیشتری برای انتخاب چیزی که دوست دارند می دهد. تصور اینکه ممکن است در اواخر سال جاری تعدادی بزرگ داشته باشیم که ممکن است مناقصه ها را به عنوان بخشی از آنها شامل شود، طولانی نیست.”

Hazzikostas در مورد اینکه چرا نمادهای کشف شده از طریق دیتامین حاوی مقادیر مشخصی از مناقصه معامله گر هستند، گفت که اینطور نیست که بازیکنان بتوانند مقادیر خاصی را خریداری کنند. در عوض، او گفت که برای تیم معمول است که دارایی‌های متنوعی را در صورت استفاده از آنها به عنوان بخشی از یک مجموعه یا تبلیغات دیگر ایجاد کند. این دارایی‌ها قرار بود رمزگذاری شوند، اما به دلیل خطای بلیزارد، آنها در یک بیلد بازی از طریق دامنه آزمایشی عمومی WoW قابل مشاهده شدند.

Hazzikostas گفت: “ما معمولاً یک دسته کامل از این چیزها را می سازیم، بسیاری از آنها، در واقع، هرگز استفاده نمی شوند.” به همین دلیل است که آنها رمزگذاری شده‌اند. تا زمانی که برنامه‌ای برای انجام کاری با آنها وجود نداشته باشد، نیازی به دیده شدن ندارند.

Hazzikostas گفت که تیم به دنبال تغییر نحوه عملکرد پست معاملاتی نیست و خاطرنشان کرد که واکنش جامعه به این ایده که بازیکنان بتوانند مناقصه معامله گر را خریداری کنند “بلند و واضح” شنیده شده است.

بخوانید  جدید در Hulu می 2024: Jujutsu Kaisen 0، Ferrari و موارد دیگر

هازیکوستاس گفت: «این بیشتر یک سیستم درون بازی است. “اکثریت قریب به اتفاق مناقصه هر ماه با ورود به سیستم، ادعای آن و انجام یکی از بسیاری از فعالیت ها برای مطالبه بقیه به دست می آید، و این چیزی نیست که ما به دنبال تغییر، معکوس کردن یا ناراحت کردن آن باشیم.”

به‌روزرسانی بزرگ بعدی WoW، Fractures in Time، در 11 جولای ارائه می‌شود. این یک تخصص DPS کاملاً جدید شبیه به پشتیبانی را به MMORPG نزدیک به دو دهه معرفی می کند، همراه با محتوای داستانی جدید و یک ابر سیاهچال که بازیکنان را رو در رو می بیند. – در برابر بزرگترین اژدها در WoW، Galakrond.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر