بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

یک گزینه‌ای دوست‌داشتنی برای چالش‌طلب‌های کری‌خوان است؛ آن‌ها که با گروهی سر جنگ دارند و به اصطلاح می‌خواهند شاخ غول را بشکنند. زمان تنظیم شده در این مد ۳۰ دقیقه تعیین شده و تمام بازیکنان قابلیت برگشت به بازی را دارند. در دنیای گوشی‌های هوشمند هم اوضاع تعریفی نداشت و افراد کمی سراغ بازی‌های شوتر می‌رفتند. با معرفی بازی PUBG MOBILE و بیشتر شدن طرفدارانش در میان گیمرها، اوضاع برای بازی‌های شوتر هم بهتر از همیشه شد و میلیون‌ها نفر دوباره با بازی‌های شوتر آشتی کردند.

بهترین قفل برنامه ها برای گوشی اندروید(دانلود، نصب و روش استفاده)

شما می توانید از طریق قسمت مجله خبری یک گیمرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. قیمت یوسی پابجی موبایل با توجه به پلن‌های مختلف متفاوت است. اولین مسئله‌ای که معمولاً بازیکن‌های تازه‌وارد را دچار مشکل می‌کند، بی‌حرکت ماندن و ساکن ماندن در بازی پابجی است. به‌هیچ‌وجه این کار را انجام ندهید زیرا ممکن است در معرض دید یک پلیر اسنایپر باشید و شکار حریف‌های خود شوید. به این دلیل که منطقه‌های امن بسیار کم می‌شود و به‌راحتی با تکان خوردن، دشمن متوجه شما می‌شود.

  • پوشه ی com.tencent.ig را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
  • چه کسی تصورش را می‌کرد رمانی که توسط یک نویسنده ژاپنی نوشته شده است، زمانی منبع الهام بازی‌های ویدیویی شود؟ battle royale نام رمانی است که سال‌ها پیش نوشته شد و ژانری را متولد کرد به نام بتل رویال که امروزه موفقیت بسیاری در زمینه بازی‌های کامپیوتری کسب کرده است.
  • در جعبه‌های هدیه‌ای که هر بار به هنگام لاگین شدن در بازی دریافت می‌کنید، ممکن است حتی تا مقدار ۵۰ عدد Donkatsu Medal به دست آورید.
  • برای عملکرد بهتر خود لازم است که در یک پناهگاه امن کمین کرده و با تمام شدن تیرها و قدرت حمله دشمن و تعلل او برای مجهز کردن اسلحه خود، اقدام به حمله کنید که در این صورت واکنش به موقع خواهید داشت.
  • این بازی پابجی را شرکت چینی Tencent game برای دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس آیفون طراحی و توسعه داد.
بخوانید  Call of Duty®: Warzone Mobile برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

” در ادامه به طور مفصل به دلایل مختلف این که چرا پابجی موبایل نصب نمیشود خواهیم پرداخت. شاید شما هم مانند بسیاری افراد دیگر باشید که ساکن ایران هستند و تصور می‌کنند که نمی‌توانند خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهند تا در بازی مورد علاقه خود پیشرفت کنند. اما این تصور کاملا دور از واقعیت است زیرا فروشگاه ایران موجو، الماس فری فایر، یوسی پابجی، سی پی کالاف و بسیاری از ملزومات بازی‌های دیگر را ارائه می‌دهد که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت خریداری نموده و در بازی‌های خود استفاده کنید. حال فایل نصبی و فایل دیتای بازی پابجی موبایل را باید دانلود کنید.

بهترین کیبوردهای گیمینگ و مخصوص بازی

در بازی پابجی موبایل دو حالت دوربین اول شخص و سوم شخص قرار دارد که میتوانید آن ها را به طور دلخواه انتخاب کنید، در بالای منوی انتخاب بازی و در قسمت نقشه ها میتوانید نمای دوربین را به سوم شخص یا اول شخص تغییر دهید. برای اینکه بتوانید سریعتر در پابجی موبایل “پیشرفت” کنید و مانند یک بازیکن “حرفه ای” به بازی بپردازید خواندن این مطلب آموزش بازی پابجی موبایل را به شما توصیه میکنیم، در این مقاله سعی کرده ایم که تمامی نکات مورد نیاز را برای شما گردآوری کرده و بنویسیم. اگر به دنبال یافتن جواب سوالات خود هستید به شما تبریک میگوییم به جای دقیقا درستی امده اید، راهنمای کامل بازی، تنظیمات، چگونه حرفه ای شدن و برنده شدن در “PUBG” یک بازی اکشن اول شخص اندروید را در مجلهمانا موبایل بخوانید.

http://badorclothesworkshop.ir

پابجی موبایل اصل دارای ویژگی های است که به شدت آن را اعتیادآور کرده است. شما با طیف گسترده ای از سلاح هایی که بدست می آوردید می توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید. یا اینکه به سرعت وارد نبرد مستقیم شده و دشمنان بیشتری را از پا در آوردید. برای دانلود و آپدیت pubg mobile جدید 2023 همراه با دیتا و بازی دیگر مانند فیفا موبایل و یا برنامه های مانند واتساپ جی بی سایت تینروید را به خاطر بسپارید. بازی pubg به عنوان بهترین بازی از سری بازی‎های آنلاین سبک اکشن و بقا، در کل دنیا بسیار محبوب است اما عبارت ” چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ” اندک مدتی است که به گوش همه ما می‌رسد. علاوه بر تمام ویژگی‌های جذاب و پیشرفته در روند طراحی و توسعه بازی، گاهی پیش می‌آید که در برخی از موارد اشخاص با مشکل نصب یا درست اجرا نشدن بازی پابجی مواجه شوند.

بخوانید  معرفی بازی وارزون موبایل Call Of Duty Warzone Mobile + تاریخ انتشار جمیو | 1gamer

تجهیزات موردنیاز برای این بازی را از کجا باید به‌دست آورد؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر