بری کیگان به بازگشت جوکر در The Batman: Part II اشاره کرد


بری کیگان در مصاحبه ای با Etalk درباره بازگشت جوکر در The Batman: Part II با مت ریوز در صندلی کارگردانی صحبت کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم بری کیوگان در طول گفتگو در برنامه CTV Etalk، او در مورد بازگشت جوکر در فیلم The Batman: Part II و تکرار احتمالی این نقش صحبت کرد. این بازیگر نامزد اسکار گفت: نمی توانم چیزی در مورد آن بگویم، اما واقعا هیجان انگیز خواهد بود، اینطور نیست؟ برای دیدن ظاهر شدن دوباره جوکر؟ “لبخند من گویای همه چیز است، می دانید چه می گویم؟”

بری کیگان در فیلم بتمن 2022 حضور کوتاهی داشت و در صحنه ای کوتاه با ریدلر دیده شد. این بازیگر با نام “زندانی پنهان آرکام” شناخته می شود، اما شایعاتی وجود دارد که بری کیگان در بتمن 2 نقش جوکر را بازی خواهد کرد. این بازیگر تا آنجا پیش رفت که برای بازی در فیلم The Banshees از Inisherin جایزه اسکار دریافت کرد و کارهای زیادی هم کرد. سر و صدا با نقش او در Saltburn.

در گذشته مایکل اوسلانتهیه کننده اجرایی The Batman: Part II اعلام کرده بود که تولید در نوامبر 2023 آغاز می شود، اما ظاهراً تولید قسمت دوم به دلیل اعتصاب نویسندگان تا مارس 2024 به تعویق افتاد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد بتمن 2 در دست نیست، تنها رابرت پتینسون برای بازی در نقش شوالیه تاریکی بازگشته و مت ریوز نیز کارگردانی آن را تایید کرده است. متسون تاملین او همچنین به مت ریوز در نوشتن فیلمنامه کمک خواهد کرد.

بخوانید  پیش‌سفارش کتاب هنری انگشتر الدن در آمازون قیمت بسیار بالایی دارد

Batman: Part II قرار است در 11 اکتبر 1404 (3 اکتبر 2025) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر