پیش‌سفارش کتاب هنری انگشتر الدن در آمازون قیمت بسیار بالایی دارد

یادداشت سردبیر: مقاله در 7 مارس 2023 به روز شد

هر جلد به صورت جداگانه با MSRP 60 دلار فروخته می شود. با این حال، جلد I قبلاً تخفیف شدیدی دریافت کرده است که قیمت را به تنها 36 دلار کاهش داده است. جلد دوم با تخفیف کوچک 54 دلار در دسترس است. اگر اکنون سفارش دهید، کمترین قیمت پیشنهادی را تا زمان ارسال سفارش خود دریافت خواهید کرد. اگر شاهد فروختن پیش‌فروش‌ها باشیم، تعجب نخواهیم کرد، بنابراین طرفداران Elden Ring ممکن است بخواهند به زودی پیش‌سفارش‌های خود را تضمین کنند – مخصوصاً با جلد اول که در حال حاضر با چنین قیمت عالی به فروش می‌رسد.

انگشتر الدن - کتاب رسمی هنری
انگشتر الدن – کتاب رسمی هنری

Volume I بر روی دنیای باز که شما در آن پیموده اید و همچنین سیاه چال ها، شخصیت ها و زره های بازی تمرکز دارد.در همین حال، جلد II تعداد زیادی از دشمنان را که در سفر خود با آنها روبرو می شوید و سلاح ها و آیتم های بسیار متنوع را پوشش می دهد. هر دو کتاب حاوی تصاویر مفهومی و تفسیر هستند. با توجه به وسعت سرزمین های بین، مطمئناً این کتاب های هنری چیز جدیدی در مورد دنیای Elden Ring به شما می آموزند.

دنیای گسترده و بسیار زیبای Elden Ring به راحتی یکی از کاملاً درک شده ترین تنظیماتی است که در یک بازی جهان باز دیده ایم. اگر ده ها ساعت را در Lands Between گذرانده اید، از قبل می دانید که این نوع دنیای بازی های ویدیویی است که می خواهید متوقف شوید و آن را تحسین کنید. به این ترتیب، منطقی است که دنیای Elden Ring به زودی صفحات یک کتاب هنری رسمی را پر کند. این مجموعه دو جلدی هم اکنون در آمازون و قبل از انتشار در 25 جولای برای پیش‌سفارش در دسترس است و جلد اول با تخفیف هنگفت به فروش می‌رسد.

بخوانید  فروش بهترین خرید جمعه سیاه - بهترین معاملات را بررسی کنید (14 نوامبر)

مجموعه دو جلدی با هم 800 صفحه را تحت الشعاع قرار می دهد. کتاب‌های جلد گالینگور دارای یک جلد هستند و از ژاپنی به انگلیسی ترجمه شده‌اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.