بررسی تریلر خانواده اژدها (فصل دوم) | بازگشت استارک ها؟!


از بازگشت استارک ها تا معرفی اژدهایان جدید. تریلر فصل دوم «خانواده اژدها» انتظار برای بازگشت این سریال را سخت می کند. در این ویدیو به نکات جالب این تریلر نگاه می کنیم.

اولین تریلر فصل دوم سریال «خانواده اژدها» مدتی پیش منتشر شد و با مجموع 63 میلیون بازدید در 48 ساعت اول انتشار، پربیننده ترین تریلر تاریخ شبکه آنلاین شد. HBO Max تبدیل شده است. فصل اول پیش درآمد «بازی تاج و تخت» با قتل لوکریس والاریون توسط ایموند تارگرین و اژدهایش ویگار به پایان رسید. راینیرا پس از شنیدن این خبر ناگوار به شدت عصبانی شد و مصمم شد تا جلوی سبزها از پسرش انتقام بگیرد. از سوی دیگر، از نگاه مبهوت ایموند مشخص بود که حتی او با تمام سرسختی که داشت، می‌توانست بفهمد که یک جنگ مستقیم بین سیاهان و سبزها برای تخت آهنین اکنون اجتناب ناپذیر است.

همانطور که تریلر فصل دوم مشخص می کند، درگیری بین این دو جبهه در این فصل وارد مرحله جدی تری خواهد شد: ارتش ها حرکت خواهند کرد، خانواده های کشور باید تصمیم بگیرند که به کدام جبهه وفادار باشند و اژدهایان جدیدی ظاهر شوند. . وارد میدان شوید پس بیایید نگاهی به این تریلر بیندازیم و ببینیم در فصل دوم سریال چه انتظاری داریم:

برای حمایت از کانال فیلمازی این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ عرضه بازی Hitman: Blood Money – Reprisal اعلام شد