چهار بازی به زودی از Game Pass خارج می شوند


مایکروسافت اعلام کرد که چهار بازی در ماه ژانویه Xbox Game Pass را ترک خواهند کرد.

مایکروسافت لیستی از بازی هایی که به زودی سرویس Game Pass را برای کنسول ها و رایانه ها ترک خواهند کرد، اعلام کرد. بر اساس این اعلامیه، چهار بازی Persona 3 Portable، Persona 4 Golden، MotoGP 22 و Garden Story به طور همزمان در تاریخ 25 دسامبر (15 ژانویه) از مشترکان Game Pass حذف خواهند شد.

طبق آمار و تخمین‌ها، بازیکنان بین 80 تا 100 ساعت زمان نیاز دارند تا به تمام دستاوردها در Persona 3 Portable و Persona 4 Golden دست یابند. بنابراین علاقه مندان باید از فرصت باقی مانده برای تکمیل بازی ها استفاده کنند. علاوه بر این، بازیکنانی که زمان کمتری دارند می‌توانند برای دستیابی به دستاوردهای MotoGP 22 و Garden Story تلاش کنند که به ترتیب به 30 و 20 ساعت زمان نیاز دارند.

در همین حال، نام بازی GTA V همچنان در قسمت «به زودی» اپلیکیشن Game Pass نمایش داده می شود، اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست. اگرچه بازیکنان سال گذشته پیام هایی مبنی بر عرضه بازی در ماه دسامبر دریافت کردند، اما هنوز هم امکان تجربه آن وجود دارد. تا کنون دو بازی در ماه ژانویه به سرویس Game Pass اضافه شده اند و باید منتظر اعلام مایکروسافت در آینده باشیم تا جزئیات بیشتری در مورد آنها به دست آوریم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  لیام همسورث برای بازی در سریال Witcher آماده می شود