با فروش یک ماهه بازی ویدیویی Woot در بازی ها، کنسول ها و لوازم جانبی صرفه جویی کنید

ده‌ها بازی ویدیویی، کنسول و لوازم جانبی بازی در دوره محدود بازی‌های ویدیویی مورد علاقه در خرده‌فروشی آنلاین متعلق به آمازون Woot به فروش می‌رسد. این فروش شامل نسخه‌های جدیدی مانند Princess Peach: Showtime است! با قیمت 50 دلار (60 دلار) و سخت افزارهایی مانند کابینت های Arcade 1Up Mortal Kombat II و Street Fighter II هر کدام 325 دلار (معمولاً 400 دلار). لیست های زیر را بررسی کنید تا برخی دیگر از معاملات مورد علاقه ما را در فروش مشاهده کنید، یا به Woot بروید تا همه چیز را با تخفیف ببینید.

از آنجایی که Woot یک شرکت متعلق به آمازون است، اعضای آمازون پرایم می توانند در سفارشات خود حمل و نقل استاندارد رایگان دریافت کنند. همه مشتریان همچنین 90 روز گارانتی محدود رایگان برای همه اقلام دریافت می کنند. فروش بازی های ویدیویی Woot's Video Favorites در 30 آوریل به پایان می رسد، اما منابع محدود است و بسیاری از اقلام در حال حاضر فروخته شده اند، بنابراین تا می توانید از این تخفیف ها استفاده کنید.

معاملات بازی Woot

پرنسس هلو: زمان نمایش!
پرنسس هلو: زمان نمایش!

در حالی که پرنسس هلو: زمان نمایش! آخرین نسخه در فروش Woot است، عناوین اخیر دیگری مانند Remnant II و Assassin's Creed Mirage: Deluxe Edition نیز در دسترس هستند. همچنین می‌توانید نسخه‌های ویژه مانند Five Nights At Freddy's Collector's Edition را با قیمت 70 دلار (150 دلار)، Street Fighter 6 Collector's Edition با قیمت 80 دلار (250 دلار) و Persona 5 Royal: 1 More Edition با قیمت 70 دلار (120 دلار) خریداری کنید. چند نام ببرید

معاملات ووت سخت افزار و لوازم جانبی

نینتندو سوییچ با جویکن قرمز و آبی
نینتندو سوییچ با جویکن قرمز و آبی

معاملات بازی Woot شامل سخت‌افزار و لوازم جانبی نیز می‌شود، مانند این تخفیف در کنسول نینتندو سوییچ با Joy-Con قرمز و آبی تنها با 240 دلار (معمولاً 300 دلار) یا یک سری Xbox بازسازی‌شده در مقایسه با 450 دلار جدید. فروش زمان بسیار خوبی برای افزودن به مجموعه کنترلرهای خود با معاملات بر روی گیم پدهای شخص ثالث است مانند کنترلر 8BitDo NeoGeo با قیمت 17 دلار (40 دلار) یا کنترلر بی سیم Realmz Switch Pro PDP با قیمت 42 دلار (به جای 60 دلار). برای یک کنترلر Switch قابل حمل، Hori Split Pad Compact Pac-Man Edition تقریبا 50 درصد تخفیف دارد. شما همچنین می توانید 35 دلار در Split Pad Compact با لوازم جانبی که همچنین به شما امکان می دهد در هنگام اتصال کنسول بازی کنید، صرفه جویی کنید.

بخوانید  شرکت های بازی سازی بیشتر و بیشتری در خطر تعطیلی قرار دارند

همچنین می‌توانید لوازم جانبی مفید دیگری مانند داک 18 در 1 تاندربولت توتو را با قیمت 60 دلار (معمولاً 220 دلار) یا تقویت‌کننده صوتی GameDAC سری SteelSeries برای هدفون و هدفون، که 70 دلار (به جای 130 دلار) قیمت دارد، خریداری کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر