با خرید سوئیچ نینتندو 25 دلار دریافت کنید


برای مدت محدودی می توانید با خرید کنسول نینتندو سوییچ گیفت کارت رایگان دریافت کنید. پیشنهاد در Target و Best Buy در دسترس است مگر اینکه مشترک My Best Buy Plus/Total باشید، در این صورت یک کارت هدیه 50 دلاری دریافت می کنید.

پیشنهادات فقط برای سفارشات آنلاین سوئیچ استاندارد با جویکان قرمز و آبی واجد شرایط هستند.

شرحی ارائه نشده است

می‌توانید از کارت هدیه خود در هر محصول دیگری که در حال حاضر در فروشگاه‌های آنلاین Target یا Best Buy موجود است استفاده کنید، اما ما به شدت توصیه می‌کنیم از آن در یک بازی جدید سوئیچ استفاده کنید. هر دو خرده فروش بر روی بازی های منتخب سوییچ مانند Mario Kart 8 Deluxe تخفیف ارائه می کنند. به لطف پیشنهادات انحصاری اعضا مانند پیشنهاد B2G1 در تمام عناوین Nintendo Switch و قیمت های پایین تر در عناوین منتخبی مانند Donkey Kong Country: Tropical Freeze، که فقط 30 دلار هزینه ندارد، پس انداز برای مشترکین My Best Buy Plus/Total حتی بهتر است. به جای 60 دلار) برای اعضا.

این معاملات نینتندو سوییچ از جمله پیشنهادهای تبلیغاتی متعددی است که خرده‌فروشان مانند Target، Best Buy، Walmart و GameStop برای رقابت با فروش بزرگ Prime Day 2023 آمازون، که از 11 تا 12 ژوئیه برگزار می‌شود، اجرا می‌کنند و آن را به هفته بازی‌های ویدیویی عالی تبدیل می‌کنند. حراجی. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها، با مرکز Prime Day 2023 ما همراه باشید و خلاصه‌ای از بهترین معاملات روزانه ما را برای Nintendo Switch، PlayStation، Xbox، و موارد دیگر بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  اپیک گیمز به دلیل نقض حریم خصوصی کودکان 520 میلیون دلار جریمه شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر