مشترکین Walmart+ با Mario Kart 8 Deluxe به زودی به این بسته OLED سوئیچ دسترسی پیدا می کنند


باندل مخصوص نینتندو سوییچ OLED با Mario Kart 8 Deluxe است موجود در Walmart فقط با 375 دلار به عنوان بخشی از فروش هفتگی Walmart+ که از 11 تا 13 جولای برگزار می شود. از نظر فنی، این بسته تا 11 ژوئیه در ساعت 9:00 به وقت PT / 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی در دسترس نخواهد بود، اما مشترکین Walmart+ می‌توانند آن را قبل از هر کس دیگری دریافت کنند.

شرحی ارائه نشده است

Switch OLED Bundle تا پایان فروش در 13 ژوئیه در ساعت 4 بعد از ظهر PT / 7 PM ET در دسترس خواهد بود، مگر اینکه زود فروخته شود، بنابراین اگر عضو هستید، قطعاً به زودی دسترسی داشته باشید. Walmart+. همچنین می‌توانید اکنون بپیوندید و 50 درصد تخفیف یک سال کامل از Walmart+ دریافت کنید و از دسترسی زودهنگام به همه معاملات هفتگی Walmart+، به‌علاوه دیگر مزایای عضویت مانند ارسال رایگان، تحویل محلی رایگان، اشتراک رایگان Paramount+ و موارد دیگر با تنها 49 دلار (معمولاً 98 دلار) لذت ببرید. سال).

هفته Walmart+ پاسخ خرده فروش به رویداد Prime Day 2023 آمازون است که این هفته نیز در 11 تا 12 جولای برگزار می شود. شرکت های دیگری مانند Best Buy، Target و GameStop همچنین فروش خود را به رقیب Prime Day انجام می دهند، که به این معنی است که مجموعه ای از معاملات بازی عالی برای استفاده از این هفته وجود دارد.

اگر به دنبال سایر معاملات نینتندو سوییچ هستید، Best Buy و Target هنگام خرید یک نینتندو سوییچ جدید، کارت‌های هدیه رایگان و ده‌ها کارت هدیه ارائه می‌کنند. بازی های سوئیچ و لوازم جانبی به فروش می رسد بسیاری از خرده‌فروشان، از جمله نسخه‌های جدید شخص اول مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، که فقط 52 دلار (معمولاً 70 دلار) است. در آمازون . مطمئن شوید که مرکز اصلی روز ما را در طول هفته برای همه آخرین معاملات بررسی کنید.

بخوانید  تریلر جدید TopSpin 2K25 گیم پلی بازی را نمایش می‌دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر