ستاره سیمو لیو می گوید دنباله شانگ چی توسط فیلم های انتقام جویان به عقب رانده می شود



بسیاری از مردم هستند به بحث ها بپیوندیدو این شامل ستاره شانگ چی و مدل سابق عکس استوک سیمو لیو می شود که در حساب کاربری خود پستی ارسال کرد و از طرفدارانش خواست که از او چیزی بپرسند. به طور قابل پیش بینی، شخصی در مورد فیلم آینده شانگ چی پرسید و لیو آنچه را که می دانست ارائه کرد. در پاسخ.

“[I] لیو نوشت: «به من گفته شد که او اونجرز را دنبال خواهد کرد. اما به دلیل شرایط خارج از کنترل من، به عقب رانده می‌شود. امیدوارم به زودی اخبار ملموس تری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشم.”

لیو درباره این شرایط توضیح بیشتری نداد – مبادا با پلیس اسپویلر مارول استودیوز برخورد کند – اما چند نکته وجود دارد که باید در نظر گرفت. اخیراً استودیو مارول دو فیلم بعدی انتقام جویان، انتقام جویان: سلسله کانگ و انتقام جویان: جنگ های مخفی را یک سال عقب انداخت. سلسله کانگ برای 1 می 2026 و جنگ های مخفی برای 7 می 2027 برنامه ریزی شده است.

با این حال، به همان اندازه مهم این واقعیت است که Avengers: Kang Dynasty قرار است توسط Destin Daniel Cretton، کارگردان Shang-Chi و The Legend of the Ten Rings کارگردانی شود. کرتون در حال حاضر به عنوان نویسنده و کارگردان به دنباله شانگ چی وابسته است. بنابراین یا او تا بعد از سلسله کانگ به دنباله شانگ چی نمی پردازد، یا مارول در حال اختلاط است که چه کسی چه کاری و چه زمانی کارگردانی می کند. همچنین موضوع اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا که در حال حاضر بر روی پروژه های مارول مانند فیلم Thunderbolts و نمایش تلویزیونی Daredevil تأثیر می گذارد، وجود دارد. نوشتن در تمام پروژه های مارول تا پایان اعتصاب به حالت تعلیق در می آید شاید نه به این زودی.

بخوانید  Final Fantasy XVI The Rising Tide DLC Releases In April

در حال حاضر، ما نمی دانیم که Shang-Chi چه زمانی در MCU ظاهر می شود، اگرچه لیو حاکی از که طرفداران “ممکن است چیزی را زودتر از آنچه فکر می کنید ببینند”. Shang-Chi 2 هنوز تاریخ انتشار ندارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر