بازی جدید Far Cry چند نفره لو رفت


به نظر می رسد که یوبی سافت در حال توسعه یک اسپین آف جدید Far Cry بر اساس انیمیشن Captain Laserhawk است.

بیش از دو سال از انتشار آخرین قسمت از سری بازی های Far Cry می گذرد و گزارش ها نشان می دهد که یوبی سافت در حال کار بر روی Far Cry 7 و یک بازی چند نفره مستقل در این سری است. با این حال به احتمال زیاد این کمپانی در حال ساخت بازی دیگری از این سری نیز می باشد. رسانه GameRent اخیراً رده بندی سنی Captain Laserhawk Niji Warrior توسط بنیاد اطلاعات بازی های اروپایی معروف به PEGI را اعلام کرده است.

این بازی برای پلتفرم رایانه های شخصی دارای رتبه بندی سنی است و به نظر می رسد بر اساس انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix ساخته شده باشد که خود اقتباسی از Far Cry 3: Blood Dragon است. طبق گفته PEGI، در Captain Laserhawk Niji Warrior، بازیکنان در یک مسابقه مرگ لیزری شرکت می کنند و برای از بین بردن حریفان خود به رقابت می پردازند.

پوستر بازی Far Cry 3: Blood Dragon

همچنین بازیکنان می توانند از طریق فروشگاه درون بازی اقلام تزئینی را خریداری کنند.انتظار می رود این بازی تا مدتی دیگر به صورت رسمی معرفی شود. انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix مدتی پیش در 6 قسمت توسط نتفلیکس منتشر شد و با استقبال مثبت طرفداران همراه شد. در حال حاضر، نسخه های بعدی سری Far Cry به طور رسمی معرفی نشده اند، اما طبق گزارش ها، Far Cry 7 به جای موتور Dunia که در توسعه نسخه های اخیر این سری استفاده شده بود، با موتور Snowdrop ساخته می شود.

بخوانید  یوفونی؛ نسل جدید صندلی های هواپیما

علاوه بر این، بازی چند نفره Far Cry یک بازی تیراندازی مبتنی بر معدن خواهد بود که در بیابان آلاسکا اتفاق می‌افتد. گفته می شود در حال حاضر این دو بازی برای عرضه در پاییز 2025 برنامه ریزی شده اند. یوبی سافت نیز جلسات تبلیغاتی متعددی را برای این دو بازی برگزار کرده است تا بهترین آمادگی را برای انتشار آنها داشته باشد.

در آگوست 2023، ساندرا وارن، یکی از اعضای قدیمی استودیو مونترال یوبی سافت، به سمت معاون رئیس جمهور و تهیه کننده اجرایی برند Far Cry ارتقا یافت. او در سال 2006 به یوبی سافت پیوست و از سال 2016 روی سری Far Cry کار می کند. وارن همچنین Far Cry 6 را تهیه کرد. علاوه بر این، درو هولمز، نویسنده Far Cry 5، مدیریت IP Far Cry را بر عهده گرفت و اکنون بر این ورق نظارت دارد. از سری. در حال حاضر ساندرا وارن پرمخاطب ترین نقش را در سریال Far Cry بازی می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر