بازی انحصاری نینتندو سوییچ Demon Slayer برای پیش خرید آماده شده است


طرفداران Demon Slayer می توانند برای شکار شیاطین و مهارت در مینی بازی ها در Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – Sweep the Board از سگا با هم متحد شوند! به طور انحصاری روی Nintendo Switch on راه اندازی می شود 26 آوریل. این بازی دارای شخصیت‌ها و محیط مجموعه‌های انیمه/مانگای موفق و گیم‌پلی شبیه به سری Mario Party است، اما با پیچش‌های متمایز از Demon Slayer.

بازیکنان شخصیت‌های Demon Slayer مانند Tanjiro، Inosuke، Zenitsu و Nine Hashira را کنترل می‌کنند، زیرا تاس می‌ریزند و تخته‌های بازی منحصربه‌فرد را بر اساس مکان‌های نمادین سری کشف می‌کنند. هر تخته دارای یک چرخه روز و شب است: در طول روز، در مینی‌بازی‌ها شرکت خواهید کرد تا برای نبردهای شبانه با شیاطین آماده شوید که در آن کنترل‌کننده‌های Joy-Con را برای حملات مبتنی بر حرکت می‌چرخانید.

طرفداران باید چند ماه دیگر منتظر بمانند تا بازی رومیزی جدید منتشر شود، اما پیش‌سفارش در حال حاضر موجود است در چندین خرده فروش، بنابراین ما به شما همه جا را نشان خواهیم داد که می توانید Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board را پیش خرید کنید!

اگر در این بین می خواهید شیاطین بیشتری را شکار کنید، بازی اکشن ماجراجویی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles اکنون در نینتندو سوییچ، پلی استیشن، ایکس باکس و استیم در دسترس است.

بخوانید  تنها در تاریکی – چگونه اسکله ها را ایمن باز کنیم در فصل 3

تحریریه مجله بازی یک گیمر