پیش‌سفارش بازی فوق‌العاده بقا Pacific Drive با 30 درصد تخفیف روی رایانه شخصی است



یکی از موردانتظارترین بازی‌های ما در سال 2024، Pacific Drive، در 22 فوریه عرضه می‌شود و گیمرهای PC می‌توانند بازی بقای مستقل را تنها با قیمت 21.59 دلار پیش‌خرید کنند. بازی مرد سبز. این تقریباً 30٪ تخفیف از قیمت معمولی 30 دلار است.

برای دریافت تخفیف کامل، باید عضو شوید برنامه جایزه رایگان GMG XP. Pacific Drive برای غیرعضوها 27 دلار هزینه دارد که هنوز از قیمت کامل 30 دلار ارزانتر است، اما از آنجایی که عضویت GMG XP رایگان است، دلیلی برای از دست دادن بهترین معامله وجود ندارد. اعضای GMG XP در تمام خریدهای بازی امتیاز کسب می‌کنند که می‌توان آن را برای کوپن‌های اضافی و سایر پیشنهادات بازخرید کرد. اعضا از این قبیل تخفیف های انحصاری نیز دریافت می کنند پیشنهاد پیش‌سفارش Pacific Drive. خریدهای کلیدی از Green Man Gaming از طریق Steam باز می شود.

Pacific Drive یک بازی بقای اول شخص مبتنی بر مسابقه است که توسط استودیو Ironwood مستقر در سیاتل ساخته شده است. بازی در یک نسخه تخیلی از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکا روایت می شود که در آن بازیکنان باید جنگل های خطرناکی را که مملو از ناهنجاری های ماوراء طبیعی، تشعشعات مرگبار و سایر خطرات پشت فرمان یک استیشن واگن ویران شده است، پشت سر بگذارند. هدف هر مسابقه یافتن موادی برای ارتقای ماشین خود است تا بتوانید “منطقه محرومیت المپیک” را بیشتر بررسی کنید.

Pacific Drive در 22 فوریه بر روی رایانه شخصی از طریق Steam و PlayStation 5 عرضه می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، حتماً پیش نمایش عملی Pacific Drive ما را بررسی کنید. همچنین می توانید تریلر گیم پلی بازی را در زیر مشاهده کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر