بازیگر War Machine به فصل سوم سریال ریچر پیوست


لیست بازیگران فصل سوم سریال Amazon Prime Video Reacher با اضافه شدن آنتونی مایکل هال و سونیا کسیدی گسترش یافته است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم آنتونی مایکل هالبازیگر ماشین جنگ و سونیا کسیدی، بازیگر سریال Lodge 49 با امضای قراردادی به فصل سوم سریال Amazon Prime Video Reacher پیوست. فیلمبرداری فصل سوم سریال ریچر آغاز شده است و بر اساس رمان متقاعد کردن، هفتمین کتاب از مجموعه جک ریچر ساخته شده است. لی چایلد ساخته خواهد شد.

در این داستان، ریچر ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم ربایی است و با مداخله احساسی، ناآگاهانه درگیر یک عملیات پیچیده اداره مبارزه با مواد مخدر می شود. هدف از این عملیات دستگیری یک فروشنده معروف مواد مخدر به نام زکری بک است که در یک عمارت مستحکم در کنار دریاچه کار می کند. با این حال، ریچر اهداف خود را دنبال می کند، که عبارتند از انتقام گیری شخصی از افسر پلیس سابق فرانسیس خاویر کوین.

آنتونی مایکل هال در نقش زکری بک و سونیا کسیدی نقش سوزان دافی، مامور سخت کوش اداره مبارزه با مواد مخدر را بازی می کند. این دو بازیگر فصل سوم سریال ریچر آلن ریچسونبازیگر نقش ریچر و ماریا استنبازیگر نقش نیگلی ملحق می شود. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس اسکای دنس با لی چایلد، دان گرینگر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک کواری آنها مسئولیت تولید اجرایی سریال ریچر را بر عهده دارند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  زمان عرضه کنسول بعدی ایکس باکس فاش شد